näsan över vattnet/skolan börjar snart

Visst kan man väl ha en blogg vilande??

Ja, det ser ni väl att man kan, och OJ  vad den vilat ;)

Jag hittade något intressant inför skolstarten och ville så gärna dela med mig utav det.

Har ni inte lyssnat på psykologen Bo Hejlskov Elvén, så gör det. Han är helt fantastisk, och har så rätt.

Jag önskar att alla lärare fick en lektion av honom. (rektorerna oxå om jag fick välja) ;)

http://lararnasnyheter.se/specialpedagogik/2010/05/12/alla-elever-har-alltid-ratt-saga-nej

Jag kommer snart tillbaks ;)

Alla dunderkommentarer
dampmamma har skrivit detta:

TACK Majsan!!!!



Han är helt underbar, men hade helt glömt av hans namn!

O pausa du på :-)

2010-08-01 @ 12:46:28
Linda har skrivit detta:

Det är en väldigt bra artikel. Tyvärr har jag inte läst hans böcker men de ska vara bra de med har jag hört.

Pia har skrivit detta:

Har varit på en föreläsning med Bo, ditt inlägg här är exakt vad jag sa efteråt, att alla lärare borde gå på denna, visst är han helt underbar att lyssna på.

2010-09-16 @ 19:28:02

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen