Pusslar ihop mitt liv

Jag pusslar varje dag för att få ihop mitt liv.

Så också denna dag.

Jag blir inte långrandig här, då den här bloggappen som blogg.se har, kunde vara lite mer användarvänlig. Alla har faktiskt inte, hur konstigt det än låter, en fungerande dator.

Jag sätter en gummisnodd här, kommer du hit, går du dit, och sen tillbaka.
Eller hur 😜

http://katastrofhuset.wordpress.com

Allt är inte som det ser ut att vara, allt är inte som det är. Men med lite ödmjukhet kan vi förstå, att alla lever olika, och gör så gott dom kan ❤

 

(efterredigering, och hur såg mitt inlägg ut med blogg.ses fantastiska app!?!? Gör om gör rätt, hoppas att ingen behövde se den saliga röran med länkar över hela sidan) snälla, kan ni kanske fixa en app som liknar wordpress???


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen