Mycke o stå i ;)

Jag saknar ju min blogg helt klart, för jag tänker på den ofta.
Men jag hinner inte med riktigt, har så många saker på min "att-göra-lista"

Idag har jag ägnat hela dan åt att borra och skruva upp hyllor i tvättstugan.

Jag ska ju få plats med allt på VÄLDIGT mycke mindre yta. Men det går med noga planering och en jädra vilja, som jag har en hel del av ;)

Snart drar attityduppdraget igång ordentligt. På måndag ska jag på en träff, där vi ska öva lite mer på intervjusituationer, och så ska vi planera inför mediakampanjen som kommer, med start 8 maj.

Jag ska också gå en utbildning till hjälpmedelsambassadör, och vi kommer då att få en väska med lite material, olika hjälpmedel osv, så vi har något att visa upp.

Jag kommer att rikta in mig på vardagen, och det som "inte syns".
Det många får höra som "du som är så duktig, du har väl inga svårigheter", är jag urless på.
Det är ett slag under bältet att få såna kommentarer.

När det gäller hjälpmedel vill jag fokusera dels på skolan, och dels på familjer där både föräldrar och barn har svårigheter inom npf.

Jag kommer tillbaka med mer info, va så säker ;)

Nu känns det som jag kommer att kunna använda mina kunskaper och erfarenheter på ett konstruktivt sätt.

Det ska bli "skit"kul ;)

se ya

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Låter bra. Mycket att stå i, men du kan det är och är duktig.Det blir skitbra! Heja Majsan!

Jayne har skrivit detta:

Hej o hååååå...

Kram på dej

NU är jag kallad till skolan..efter att vår logoped har skrivit till skolan för att säga vad hon tycker. DÅ kallar de mig, för hon har inte med saken att göra anser de.

HM.. TROR de verkligen att jag kommer utan henne..hur dumma är de...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-04-14 @ 21:30:35
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Sopkvasten har skrivit detta:

Du är så GRYMT bäst (nja efter mig då;)!



Ha en underbar dag, vi höres!

2010-04-22 @ 10:49:29

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen