Vem du än är, så var det ett smart drag

Du har förmodligen rätt Ewa, att det är fejkade kommentarer som skrivs av den s.k Natalie.

Någon är sjuk nog att veta vilka strängar som det går att trycka på.

Det ger mig därför en ruggig känsla av att personen vet vem jag är.

När det sedan kommer en anmälan mot min blogg för de två inlägg som handlar om "Natalie", är det ju solklart.

Jag kan dock inte hålla mig för skratt. Texten "Natalie" skrivit är ju öppen för alla även i kommentarerna. så varför skriva överhuvudtaget om man inte klarar av att det blir reaktioner?
Jo, för att man vill att det ska bli reaktioner, så man får en möljighet att anmäla. Ja, finns det inte mer än så att anmäla mig för...... *skakar på huvudet* att man orkar....



Ville bara säga en annan sak. Det finns ingen som är så bra på att sy kläder som jag, det säger ALLA, och då måste det ju vara så.....

Nu ska jag sy en balklänning att ha på sonens sista dag för vårterminen... kanske kan jag bjuda upp "Natalie" till dans.


Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

Aha någon vill stoppa det du skriver. Åh VEM kan det vara? Förstår inte skakar bekymrat på huvudet Borde vara ganska lätt att hitta ärligt talat.....

2009-05-21 @ 20:31:20
Anonym har skrivit detta:

s klart att det är lätt att hitta ;)

Det är redan klart, men det kan jag inte skriva om i bloggen av naturliga skäl ;)

2009-05-21 @ 20:35:01
Ewa S har skrivit detta:

Vem kan det vara som tycker att ditt skrivande är obehagligt och vill stoppa det? Vem kan det vara som rotar reda på dina ironiska "ickeautistiska" blogginlägg? Vem kan det vara som är inne och söker på din blogg? Vem kan det vara som inte håller med dig? Vem kan det vara som fejkar kommentarer på din blogg? Många frågor.....

2009-05-21 @ 20:38:36
majsan67 har skrivit detta:

Många frågor, men man behöver inte alltid ha svar vet du ;)



Väntar du bara lite, så kommer svaren alldeles av sig självt. Vänta och se bara.



Jag vet ju i alla fall vilket håll jag INTE ska gå... ;)

Tant Rasch har skrivit detta:

Jag gjorde också den noteringen, att hon som kommenterade absolut inte förstod sig på hur man svarar med text till en person med NPF på webben. Kanske är hon inte en van bloggbesökare eller van att kommentera heller eftersom hon blev så purken på direkten för bitska motkommentarer? Jag brukar inte vara hälften så snäll som du när det jag skrivit om för något jag verkligen tror på, har blivit ifrågasatt. Och det är fånigt att anmäla din blogg. För då borde det väl vara dags för damptanterna att börja hjälpa till Majsan.. hahahaha Lite svårt att anmäla så många bloggar. Särskilt eftersom situationen ser likartad ut på fler håll.



Det var också olyckligt att människan kände sig så personligt påhoppas i sin yrkesroll att hon började försvara sig och utan att tänka på att de gick ut på att få egen bekräftelse och undervisa Majsan om reglerna vid avsked från en arbetsplats. Det GÅR inte att diskutera sånt här ur ett känslomässigt perspektiv, (och det gäller bägge sidor ;-)).



Natalie, du borde bortse från att känna dig kritiserad i din yrkesroll och istället för att låta som ett missförsått offer försöka se en ilsken och engagerad förälders kamp som en möjlighet att jobba för samma mål och därmed stärka din roll som resurs på arbetsplatsen. Men det är ju bara vad JAG tycker förstås...



:-)

2009-05-22 @ 01:35:18
http://lenerasch.wordpress.com är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Du satte punkten perfekt där Tant Rasch ;) vi borde jobba mot samma mål, det skulle ju stärka assistenternas möjlighet att få en trygg anställning oxå.



Så jävla enkelt ändå ;)



Nu ska jag rascha in till dig ;)

2009-05-22 @ 08:48:37
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Micei har skrivit detta:

Som jag kommenterade i ditt inlägg innan så anser jag att hon inte ska jobba med människor med npf så mycket som hon verkade ta åt sig.

2009-05-22 @ 12:42:16
Ulrika har skrivit detta:

Men shit. Du blev alltså verkligen anmäld?!

Jag trodde det var ett sånt där fånigt sandlådehot men så var det tydligen inte.



Tycker inte du har skrivit något som skulle ligga till grund för anmälan, namnet satte ju denna kommentator ut alldeles själv och av egen vilja, så vad väntar den sig. Att du skulle kalla Natali för Astrid så att ingen skulle kunna koppla det till hennes ord. hmm...



Förvånande fånigt måste jag säga.

Kämpa på allt vad du kan!

2009-05-22 @ 16:41:25
http://nollkollcarlsson.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen