POWER!!!!

Nu har jag dragit i några mer trådar. Trådar som sitter lite högre upp, om ni förstår ;)

Ja, VÄLDIGT höga trådar.

Den här barnmisshandeln som bedrivs på skolorna ser man inte med alltför blida ögon på.

Att köra över människor med psykiskt lidande som följd, i jakten på makt och självstyre, är straffbart.

Men smakar det så kostar det...

Som sagt ;) ;)

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Ja jag vet ju vem du har haft kontakt med då bra jobbat! Skall jag skicka över senaste brevet från minister Maria Larsson där hon är djupt oroad över den katastrofala situationen i skolorna i Västra Sverige. Jag tror inte jag har gjort det.

2009-05-14 @ 15:03:52
majsan67 har skrivit detta:

Tack snälla gör gärna det.

När var det förresten hon skulle komma på besök?



2009-05-14 @ 15:04:57
Ewa S har skrivit detta:

Kom just på att jag kanske inte borde skrivit om hennes oro för de funktionshindrade elevernas situation i Västsverige härinne man vet aldrig vilka som hittar in här. Några KAN faktiskt vara fullblodsidioter. Men du vi gör så att jag tar alla detaljer i brevet där du får kopian blir det bra?

2009-05-14 @ 15:21:46
majsan67 har skrivit detta:

Det blir kanonbra, ska bli jättespännande att träffa henne ;)

Fredetta har skrivit detta:

Läste artikeln i tidningen häromdagen...om skolledning som åker på spa...för jävligt rent ut sagt och bra att ni agerar från alla håll och kanter hos er.



Fasiken att idioterna som bestämmer tänker så jäkla kortsiktigt! Om man satsar tid och pengar på alla barn och ger barn med speciella behov det stöd de behöver och har rätt till nu och så länge de går i skolan - så har samhället igen i framtiden.



Så, "kick their asses"! Du gör det jäkligt bra!

2009-05-14 @ 18:57:18

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen