Va fan nu har det försvunnit en dag till???

Jag förstår absolut ingenting. Det är nån jävel som skruvar fram klockorna hela tiden, jag hinner för jösse namn inte stiga ur sängen på morron förrän jag ska lägga mig igen??!?

Igår var jag i väg på länsföreningens första årsmöte. Det kommer att hända en del spännande under detta första året, återkommer om det när jag har mer info ;)

Olyckligt nog tappade vi vår bästaste kassör, så då skulle det väljas ny. Och kan ni fatta, då tittar dom på MIG!!!!??!?!
Ha, vilket skämt. Nog för att jag har järnkoll på pengar, men det ger mig fullständig superångest varje gång och för o inte tala om alla satans papper man ska hålla reda på. Och vet ni *viskar* jag tycker inte om papper....  för dom ligger aldrig där dom ska nämligen. Dom struntar ju fullständigt i vad jag säger om att hoppa in o sätta sig på plats i nån fin pärm (papprena alltså)
Har papper öron??
Uppenbarligen inte...

Jag totalvägrade i alla fall, och känner mig mäkta stolt o duktig. För bara några månader sen hade jag sagt att visst jaja, jag fixar, apseluuut....
Men nä, jag fixar inte alls. Det räcker så bra som det är.
Då blev jag vald till Vice ordförande. Passar mig utmärkt, känns inte alls lika ångestladdat.

Nu är det så att hörru Nollkoll Carlsson, du som bor där nere i regionerna... (ja alltså inte DOM nedre regionerna då, för där bor du väl inte)
Men skulle du nu inte va så god att föra in lite av din energi i lokalföreningen där???
Det behöver komma in lite friska fläktar nu faktiskt.
Och glöm för guds skull inte bort nu att det är årsmöte i din lokalförening nästa lördag 7/3 kl 14. Se nu till o åk på de ;)

Idag har jag tillbringat 3 timmar på akuten med döttrar. Min äldsta har hostat från o till i 3 veckor, och plötsligt får hon hög feber. Det skulle ju inte gå till så, hostan skulle ju försvinna tänkte jag, men nähe.
Då åkte jag in direkt, nån skit måste de ju va.
Hon hade förhöjd sänka men inte sååå hög. Vi ska tillbaks i morron för ny sänka, så får vi se om det blir penicillin.
Jag har absolut tid med sjuka barn, ja det vet ni väl det har jag väl alltid.
Så nu blir det till att avboka KBT i morgon, handling blir det ju inte tal om heller då för det orkar hon inte åka med på.
Tisdag får jag avboka verkstadstid för bilen, och besök med sonen i Halmstad får vi också styra om. Dessutom så har sonen friluftsdag på Tisdag och blev VANSINNIG om han inte får spela bowling. (varför har ingen skrivit in det i min almenacka att det är friluftsdag på Tisdag??)

Alltså jag fick ju en utmaning av
Norrbloggen men det orkar jag inte ta tag i nu, fast å andra sidan så blev det ett jäkla långt inlägg i alle fall, förklara det den som kan ;)

Men nu har jag suttit o skrivit inbjudan till medlemsmöte, skickat ut brukarråds-protokoll, svarat på mail från förtvivlade föräldrar, gjort klart årsmöteshandlingarna, osv osv...
Så jag är TOM i hela skallen just nu o kan inte hålla på med utmaningar om vad jag gör o inte gör, för det har jag just ingen aning om....

Förresten visste ni de, att om ni äntligen hittar bilnycklarna men plötsligt inte vet vad ni skulle ha dom till så bör ni ringa läkare.
Du milde, jag får hänga på telefon i morron när dom öppnar akutmottagningen ;)

Nu ska jag spela dataspel, för nu ska jag stänga hjärnkontoret för i dag.... Utmanar i morgon.... säääkert ;)

Alla dunderkommentarer
Ulrika har skrivit detta:

hihi, du menar att jag skulle sitta i styrelsen?? :-o

Friska fläktar? Energi?

Är det verkligen mig du pratar om nu? hmm



Den sjunde säger du? Men... Det är ju SNART!

Lyssna skulle man ju kunna göra. Skämma ut sig, eller om det är bort sig, skulle man också kunna göra..

Är du där och håller mig i handen?



Tål att fnulas på.

Jag kan ju vara ledamot eller nåt ;-) Eller reservare. Eller reservsuppleant ;-)hehe



Och nääää, i DOM regionerna vill jag inte tillbringa för mycket av min värdefulla tid ;-)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen