Vi har en fantastisk läkare i länet ;)

Vi har varit på läkarbesök idag jag o sonen.

Vi möttes av fantastiskt goda nyheter, jag fylldes av värme, tillit och hopp inför framtiden efter det besöket.

Jaaaa.....?!?!?
Och sen då???

Inte tror ni väl att den här bloggen handlar om fred och goda nyheter, *ler sött*

Nä, go vänner. Dom goda nyheterna sparar jag i mitt allra innersta och "suger" på en stund till. (den som nu associerar suger till snusk, kan gå o gräva ner sig)

På tal om att gräva ner sig......
I Västerås lyssnade jag till en intressant föreläsare. Denna föreläsare har "förföljt" mig sedan dess. Fast på ett positivt sätt.


Hon sa såhär: Johan Roos, när du nu trillat ner i gropen du grävt, SLUTA GRÄVA!!!


Detta glömmer jag aldrig, för det är ju helt logiskt.

Om man står flera meter ner under jorden med sin spade, eeeh då borde man ju ställa ifrån sig spaden.

Ja man bör ju förstås inte skicka upp spaden ovan mark, för risken är ju att någon får för sig att fylla igen gropen. Och det vore ju fruktansvärt för den som står där nere ;)



jag är hungrig!!!!


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

hi hi hi hi...UPP med spaden...UPP med spaden...



Läste om din anmälan och att det stått i tidningen..HM... verkar mycket MYSKO....



STÅ på dej....låt ingen annan göra det!

tantskrället har skrivit detta:

Kan bara instämma!!

2009-06-07 @ 07:30:07

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen