anmälan till skolinspektionen.....

Den blev plötsligt väldigt stor.

Anledningen till det är att skolan har skickat med bilagor (självklart för att visa hur duktiga dom är), men som jag blev tvungen att gå igenom.
Efter att ha letat igenom mina papper, kan jag bara konstatera, att mina kopior innehåller andra saker än skolans...
Andra saker så till vida att skolan "glömt" skicka med vissa sidor.

Dom kan ju möjligtvis ha käkats upp av kopieringsmaskinen, man vet ju aldrig, sånt KAN ju hända.

Runt 1-tiden i natt efter många timmars letande (vem har sagt det är en synd att vara envis) hittade jag vad jag sökte i datorn.

Efter en om installation i vintras, så fanns ju inte filerna jag sparat där dom brukar vara.
Meeeen, jag hittade dom till slut.

Nu återstår arbetet med att gå igenom detta.

men det gör jag SÅ gärna.
Det är ju viktigt, det handlar ju ändå om min sons skola och framtid.

Ja, det är ju faktiskt DÄRFÖR jag har anmält ;)

tjaooo

Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

Rätta mig om jag har fel men det verkar de inte ha förstått. Varför du gjort anmälan alltså.



Väldigt få föräldrar gör ju det för att det är kul att bråka utan av ren desperation att ingen annan lyssnar på att barnet -eller ungdomens- framtid barkar åt h-e. Det verkar gå prestige från många skolor i landet och att man tar åt sig personligen av den hela istället för att inse att någonstans har det här gått fel.



Jag hörde skräckscenario från en grannkommun (eller snudd på). Sedan UNDRAR de varför ungarna emellanåt bär sig åt som svin. Som om de kan göra annat med de vuxna förebilder de har i att ta ansvar och står för sina fel och brister (alltså inte alls) ..........

2009-06-28 @ 19:20:09
Leonora har skrivit detta:

Hej!

Kände igen mig i din blogg.

Är mamma till 4 barn varav 3 har handikapp.

Aspergers, Autism, AD-HD.

Har en blogg som iofs avhandlar allt i stort o smått i hela mitt liv, men såklart en del om barnen också.

Ha det gott!

Katta & Doriz har skrivit detta:

Jag håller tummarna att Skolinspektionen orkar läasa igenom noga - och upptäcka vad skolan försöker dölja.

Det du gör imponerar på mig! Tycker du ska veta det, för det måste kännas som att slåss mot drakarna.

2009-06-29 @ 22:34:27
http://www.kattarina.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen