svaret till skolinspektionen KLAAAART!!

Äntligen, är jag färdig. Sista svarsdag är i morgon. Jag har mailat mitt svar idag, och åker och lämnar bilagorna i Göteborg i morgon.

Vill inte riskera att dom kommer bort på posten.

Det slutade med 15 sidor svar och 37 bilagor ;) ;)

Nu har dom lite att bita i .... ja, vem som nu har lite att bita i, återstår att se...

Jag hittade ytterligare knepigheter med åtgärdsprogrammen sent igår kväll....

Får man ändra dom från det att föräldern fått kopia tills dess att man skriver på???

Tja.... det är ju inte upp till mig att bedöma det , eller hur ;)

NU ska jag ha semester....

kraaaam till er alla

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Ha en bra sommar!

Ewa S har skrivit detta:

Härligt Majsan, BRA jobbat! Du kan inte göra mer nu du har gjort ett tvåhundraprocentigt jobb. Nu hoppas vi att skolinspektionen tar det på allvar.

2009-07-07 @ 10:10:48
Micaela har skrivit detta:

Hej du!



Hoppas att du kan känna dig som den bra mamman du faktiskt är. Det är något som både du och dina barn förtjänar.



Jag förtjänar iallafall att plugga i Bergen, och det är ju mitt egna val och jag vet att jag har gjort rätt! Det är inte många dagar kvar och jag har nästintill flyttat ut ifrån min lägenhet. Alla papper är klara och påskrivna och jag har en andrahandsgäst på väg.



Jag har aldrig känt mig mer starkare än nu och det bästa av allt är att jag är fortfarande Micaela. Folk har inte lagt märke till att jag är annorlunda förut, men sen när jag fick ett starkare självförtroende och jag har blivit mer mig själv så säger dom att de vet att jag är annorlunda. Jag är mer tillfreds och jag har faktiskt för det mesta accepterat att jag har ett handikapp. Nästan så att det har slutat existera för mig men det finns där. Så när jag är mer tillfreds så har jag fått mer energi till att göra saker och till att vara en dotter.



Hoppas du får ett fint liv Majsan för som sagt, det förtjänar du verkligen.

2009-07-10 @ 14:37:19
jayne har skrivit detta:

Hej Majsan

Hoppas du får en bättre och grundligare handlägagre än jag hade.. Jag blev besviken på min utredning.

Skolan fick en del bannor men inte alls i dne utsträckning som jag tyckte. Min logoped ringde tom till dem efteråt för att frågasätta deras bedömning...

STORT lycka till

2009-07-15 @ 21:49:09
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Lottie har skrivit detta:

Lycka till med anmälan !

Anmälde själv Fjordskolan i februari, har ej fått svar ännu !

Skolans "svar " blev att anmäla mig till soc. !!!

2009-07-27 @ 15:20:10

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen