Michael Jackson

Jag är inte det något fan av hans pappa direkt.....

Sorgligt och tragiskt liv... Synd bara att Michael själv valde att leva kvar i skuggan av sin pappa.

Hoppas han äntligen fått frid nu...


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Det håller vi tummarna för. Han var en suverän artist, men hade sämsta tänkbara förutsättningar ett normalt vuxenliv. Jag tänker på hans barn, och hoppas de får det bra i framtiden utan sin far.

SOFFIE har skrivit detta:

så soegligt hoppas verkligen han får frid nu,

hoppas du har det bra i sommaren:O)

2009-07-17 @ 00:24:20
http://soffie69.blogg.se/ är min hemadress
Moa har skrivit detta:

Skickar en tanke till hans fina ungar och hoppas bara att de kan få ett så normalt liv som möjligt.

2009-07-17 @ 14:04:14
http://dampmorsan.blogspot.com/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen