Eric vinner idol....

klockan är nu 20:15, idol har knappt börjat, just nu är det reklampaus.


Jag vill därför passa på att berätta att Eric vinner idol.

Hur kan jag veta det??? Jo, för det har min 4-åring berättat för mig.

Dom små har sett ytterst lite av idol, eftersom det är försent för dom den tiden det sänds.

Ungen har trots det järnkoll, på vilka som sjunger bra, dansar bra osv.

Hur GÖR hon???

Alldeles nyss sa hon "jag vet en sak, jag vet att Calle kommer att komma sist, han kommer att förlora"

Jag frågade hur hon kunde veta det... svar: jag bara vet det...

eeeh... okej, fan va praktiskt att bara veta saker sådär... tja..

jag skriver ner det nu, så alla kan se, så kan ingen komma och säga sen att jag hittar på... så de så...

Eric vinner idol...

klockan är nu 20:19, och det är fortfarande reklam...

tjaaooo'



Uppdatering:

Tjejerna fick se första delen idag, en låt av Calle och en av Erik.

 

När Erik hade avverkat sin vänder hon sig mot mig och säger "mamma, det var mer rock ´n roll än Calle"

Jaså minsann, okej... tja hon vet säkert bäst ändå.

Nu ligger dom, efter ett antal konflikter.
Jag får verkligen hoppas för hennes skull att Erik vinner, vilket bryt har jag annars att vänta i morgon.... *tar mig för pannan*

natti natti

 


sa jag natti natti förut`???

äsch sånt trams...

Klockan är nu 22:38 och NU presenteras vinnaren av idol..... *biter på naglarna*

MEEEEEEN.... jävla tv4 lägger in en paus mitt i allt.... precis som nån skulle tycka det va roligt... suuck

 


gaaah nu börjar det igen, 22:46

(om nån nu tycker det är viktigt att veta exakta tider)

varför tar dom så lång tid på sig???

vilket trams.... *gäääsp*

näää nu svor Erik i tv, tur inte min dotter hörde de, man får inte säga jääävlar...

YEEEEEEEEES..... min morrondag är räddad..... EEEEERIIIIIKK

 

PHUUU..... min 4-åring kommer att bli sååå glad... TACK... o förresten visste hon ju redan detta.... ;)

 

NU är det gonatt ;) ;)

 


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Jag visste också att Erik skulle vinna. Jag har inte följt idol men när jag gjort det så är det bara Erik som stått ut och varit bra. Jag röstade faktiskt på honom igår.

majsan67 har skrivit detta:

men det är ju rätt häftigt egentligen, att du och min dotter visste det innan, att Erik skulle vinna, fast ni inte följt programmet....



Själv hade jag ingen aning, vad som helst kan ju hända. Både Calle och Erik var superduktiga. Men Tove kunde lika gärna vunnit hon också.... eller Mariette..



Jag kan ändå inte släppa att ni visste innan att Erik skulle vinna..... kliar mig i huvet

2009-12-12 @ 22:14:24
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen