Attention ordförandekonferens

Idag åker jag till hudiksvall och deltar i extra årsmötet och ordförandekonferensen.
Ska bli jättespännande, och än mer spännande är att några dagars ledighet kommer väldigt lägligt nu.

Jag behöver verkligen verkligen en paus från barn och vardagsstök, därför har jag valt en tyst vagn på tåget för att alldeles försäkra mig om att det inte sitter nåt dagis runt mig hela vägen ;)

När jag är är iväg sådär, och får lite egentid, då vill jag då verkligen inte omringas av andra barn.

Vi är många som åker samma tåg, allt ifrån skåne upp till uddevalla (från attention då alltså) så valet av tyst vagn kan ju bli lite knas här hrmmm, ett gäng npf:are som pratar heeela tiden haha

Vi får väl sätta oss i restaurangvagnen och leva rövare.

Är det någon mer som ska dit??

Jag kommer att ha min ständiga följeslagare vid min sida, ja alltså inte gubben nu, utan min DAAATOOOOR ;) så jag kommer allt att kunna rapportera vad som händer.

Nu ska jag se om jag kan få packat klart, brukar funka bäst att göra det samma dag som jag åker, för då hinner jag inte vela i val av kläder, det får bli som det blir i stället ;)


Alla dunderkommentarer
Juman har skrivit detta:

Ha en trevlig och avkopplande helg i "glada Huddik"

Här har jag fullt upp med min glödande hjärna och gör mitt bästa för att få ihop saker... ha d// J

Jeanette har skrivit detta:

Ha det jättebra i mysiga Hudiksvall!

Kram

2008-10-03 @ 09:31:33
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress
Tant Rasch har skrivit detta:

Du har förmodligen sett A-norrbottens röda gubbar vid det här laget. Lovar att man inte kan missa dem! Våran ordis Mirre å Bengt och Ikko tjoar alltså på som bäst där borta nu. Jag var där förra året och det var verkligen både roligt och intressant.



Ha det bra. Kram

2008-10-03 @ 14:40:17
http://lenerasch.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen