FRAMsidan med npf... ;)

Det finns ju faktiskt också en och annan fördel... hehe...

Hörseln...

Det ÄR jävligt jobbigt att inte kunna stänga ute ljud, man hör ALLT.... men ibland så är det oxå lite roligt.. hihi...

Hörde ett samtal på bibblan, av vad jag förmodar var 3 lärare...
Dom pratade om diagnoser...
jaja... ADHD... haha... det har jag oxå....
jaaa... läser man om asperger så har jag de oxå... minst en gång i månaden...
GRATTIS!!!.... det måste va ett helvete...

Jag kände hur jag börja koka.... jag ska väl inte bli arg egentligen... men gode milde vilken okunskap... och att sen sitta och göra narr av dessa funktionshinder som för många av deras elever ställer till det totalt i skolan...

När jag andats i några minuter så var jag tvungen... tog en planch på utställningen, stegade fram o ursäktade mig....
La den på bordet och sa att detta kanske skulle intressera dom..
Jag hörde vad ni pratade om.... jag har stora öron ;)
jaha... har du stora öron...

Ja... det har jag, jag har ADHD.... och kan inte stänga ute ljud... jag hör allt... HAHAHAHA....

Va SKÖÖÖNT de kändes....
jaha.. oj.. har du ADHD... ..
ja... varenda dag.... *asg*

Så, nu ska jag till min porträttmålningskurs...
seee yaaa...

image232

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Oj, vad jag beundrar dig ditt mod =) Så skulle jag också vilja kunna göra..... Vilka ignoranta töntar det finns och lärare till på köpet.
Hoppas du haft en fin dag och sov gott =) Kram

Caroline har skrivit detta:

*asg* Go Majsan! Du är bara så himla cool.

Det är ungefär nåt sånt mamma kan göra. Hehe.

2008-03-12 @ 01:10:48
http://cauroso.blogg.se är min hemadress
Robb4n.P har skrivit detta:

Mohaha!!Hel rätt, hemskt det där med okunskap...

Ha en superduper dag!

Ps:Sköna, stora öron(haren).

2008-03-12 @ 09:12:28
bakombrillorna har skrivit detta:

:-D Bravo!
Helt rätt gjort! Du är tuff du.
Kram

2008-03-12 @ 11:53:50
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Heja Majsan! Kram

2008-03-12 @ 13:37:12
Micaela har skrivit detta:

Jag ska ha en föreläsning den 1:a april. Är det okej att jag läser upp detta inlägget på vad man inte ska prata om utanför skolan? :P

2008-03-12 @ 22:05:25
Nickan har skrivit detta:

Ha, det kunde dom gott ha, jäkla människor.....
borde va skottpengar på sånt!
Ps... Du fick min lilla flaska... hi hi hi ....
tyvärr e de ingen pant....
kram

2008-03-12 @ 22:09:06
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen