en lååång dag

Idag skulle vi sätta upp en utställning på biblioteket. En särskild utställning, om särskilda barn.

Där stod jag.... o väntade på hjälp med att hänga upp tavlorna... ingen kom..
Jag ringde förtvivlat efter hjälp, men ingen fick jag tag i.... kände ett tag för att åka hem faktiskt...

Då kommer Linda gående ;), hon är på väg för att sätta sig och plugga....
Men hon tyckte så synd om mig så hon hjälpte mig att hänga upp ett gäng tavlor. Och det är inga lätta tavlor kan jag säga...
Och plötsligt åkte en i golvet... suuuuuck...
Nu saknas det glas på en av tavlorna, får fixa de i morron....

Nickan som skulle hjälpa mig hade fått lite förhinder.... o dök upp senare..
Men andra som sagt att dom kunde hjälpa till... tja... dom väntar jag fortfarande på....
Blir så less...
Nu är jag dödstrött, och det blir sova tidigt idag..
Imorgon ska mammakatten in för kastrering, för nu räcker det minsann med kattungar....

Utställningen är en helt underbar skildring av våra barn. Bilderna talar för sig själva, och man får möta verkligheten som barnen befinner sig i väldigt målande....


image234


Alla dunderkommentarer
Rosa har skrivit detta:

Wow, vad fint du gjort:=) Mycket kul och intressant att läsa....kanon!!!
F-n vad taskigt att du blev helt själv med detta på utställningen till att börja med.....jag har inte lovat men hade gärna hjälpt till om inte det var för barnens vattenkoppor:=) Må så gott!! Kram Rosa

2008-03-17 @ 22:15:18
Linda har skrivit detta:

Så ni fick upp allt tillslut?
Imorgon ska jag till bibliotetek och plugga så då får jag väl se hur det blev i slutändan. Vistt är det tur att du har mig Majsan;)

Micaela har skrivit detta:

Det finns något som heter telefon. Eller är det så många i ditt gäng som har npf och inte vet vad det är?

2008-03-18 @ 06:41:20
majsan67 har skrivit detta:

men heeeej Rosa ;) Kul att du hittat hit...
har ni oxå fått vattkoppor.. isch isch... min lilla är ju kvar:(
Jag fick ju hjälp senare, men migrän hann jag få 14 gånger först ;)

Linda.... det är ju kanonbra att du har ditt hem i biblioteket ;) du dök upp i alldeles rätt tid. Hoppas bara inte du ryker på tentan nu bara för de, du får väl skylla på mig ;)

Micaela...
Men du vet väl.... att ibland glömmer man bort att man har telefon och vad den ska va till... o ibland glömmer man att svara... och ibland så tappar man bort den... nåt sånt ;).... vi kanske måste ha en utbildning i telefonvett för npf-are? haha

2008-03-18 @ 08:19:36
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Varför tog du inte med dig din lilla Lotta på bråkmakargatan? Hon kunde säkert ha raggat någon på bibban som hade hjälpt dig. Fniss

2008-03-18 @ 19:08:29

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen