kungsbacka vaknar...

japp.... men FÖÖRST go vänner så ska jag minsann dementera dom två senaste inlägg...

1..... jag hoppar INTE i soffan.... FAKTISKT.... *SURAR*

2...... när jag var liten så hoppade jag inte alls..... för det orkade jag inte.. men jag fick en jädra massa utbrott.. men det är faktiskt helt normalt... det har min mamma sagt.... så deee såååå...

Jag är nämligen för trött för att hoppa i soffor.... o min äldste goe son oxå... han har ADD... och det har jag me.... nåja

idag kom det ett mail till attention.... från spc (specialpedagogiskt centrum) kritik har riktats mot dom från medlemmar i föreningen ang deras hantering av barn med särskilda behov...

jodå... det har det minsann ;) och inte bara från medlemmar i föreningen.. utan oxå från Bup...
dom kommer gärna på ett medlemsmöte och informerar om deras arbete.... osv.. osv..

men.. hrmmm...  självklart måste det ju till lite debatt... så då måste ju självklart Bup och kommunen oxå inbjudas... och lokal??? jamen .... kommunfullmäktige-salen ... det ordnar väl kommunen????

Nu har det börjat låta här .... och då ska det låta så örona blöder *blink*

Jag har o göra.. hela tiden.. och nu blev det mera.... men oooiiii vad jag ser fram emot detta....
Vi måste ha debatt-...--- hmmmm undra varför jag älskar debattprogram..... ;)

natti natti

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Kan du inte vidarebefodra det mailet till oss andra. Det skulle vara intressant att läsa, dvs mig;)

Vi får höras!

majsan67 har skrivit detta:

hrmm.. jo skulle jag kunna.... hade jag tänkt oxå... men halva mailet var delvis skrivet privat till mig.... det kom från en av mina f.d kontakter där.... men det var ändock sänt till attention...

kanske har dom reagerat på tidningsartikeln.. måhända...

2008-01-06 @ 00:23:11
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Annika har skrivit detta:

okej tack
ska klämma in några simpass varje vecka då =)

2008-01-06 @ 01:21:35
http://ysolla.blogg.se är min hemadress
sofie har skrivit detta:

svar: haha jasså gör han? kul! :D
så bra att jag kunde fördriva din tid lite i alla fall ;) och du fick dig ju ett gott skratt om inte annat?:P

2008-01-06 @ 09:26:25
http://thenoteboook.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen