Föräldrar får inte vara med på EHT

Vet ni varför?
För att rektorn säger det!!!

Har ni hört va?
Det köpte jag inte, utan sa att om jag inte får vara med så får dom inte heller diskuttera sonen på mötet.
Så nu har jag ställt till det för honom, nu kan dom ju inte komma vidare ;)

Jag kan väl säga som så, att han var kolsvart i ögonen när jag gick, och tog inte i hand heller.

Det är inte lätt o va rektor när det finns skitjobbiga föräldrar.

Men nåt gott kom ut av det , för idag var första gången sen sonen började för ett år sen, som rektorn hälsade på honom i korridoren och frågade hur han hade det.
Men jösses...
Det var bara för jag ifrågasatt honom hur han kan sitta och tycka så mycket om sonen och vad han behöver när han fan aldrig pratat med honom.

Vi får se vad som händer nu, sista ordet är inte sagt. Jag ska skriva mer snart, men nu ramla ögonen ihop. Kanske blir det sömn inatt, det skulle jag behöva.
Spänningarna har släppt lite... så det är väl därför jag blev så trött.

sov gott, måste skynda mig att släcka ner innan jag somnar mitt i en mening ;9

najit

Alla dunderkommentarer
m i @ har skrivit detta:

Fattar inget alls just nu, sitter och läser ifatt och inser att ni har det "rörigt" värre med skolan just nu, vad sysslar dom med?



Man blir bara upprörd då man läser, känner dock hopp, då du verkar ha massor av härliga människor runt omkring som hjälper dig med lagar, länkar och annat...Hoppas allt ordnar sig och kan jag hjälpa på nått sätt, säg till!!!



//m i @

Vicke har skrivit detta:

bra att ni står på er

2008-12-03 @ 17:05:38
http://www.vicke.be är min hemadress
Jeanette har skrivit detta:

Hoppas det hänt något positivt sedan du skrev sist!

Vilken röra säger jag bara!

Tror också stress kan förorsaka febertoppar.

En stor KRAM till dig!!

2008-12-04 @ 13:55:22
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen