Nu har mina tårar sprutat

dom tog inte slut.... men inga less-tårar, jag kunde inte sluta skratta... det är nog minst lika hemskt som att inte kunna sluta gråta... ja faktiskt tror jag bestämt, för hämta luft behöver man ju.

Säkert är jag nog ganska ensam om att skratta åt just det som jag skrattade åt, men det skiter ju jag i (på tal om skit), jag har nog rätt kass humor faktiskt ;)...
Men en sak är jag säker på, jag är nog knappast ensam om att känna igen dom olika skit-faserna, det var det som fick mig att vika mig dubbel...

Kanske kan jag bjuda på ett skratt åt någon..... och glöm aldrig, det är bara idioter som spar på luften (om du nu blir tvungen o fisa lite lätt olämpligt nånstans)

aaattjoooo

Spökskiten
Du vet att du har skitit. Det finns skit på papperet men inget i muggen. Ibland kallas det för "Torpedskiten" av de som hör plasket.

Teflonskiten
Glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte spår på papperet, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du skitit överhuvudtaget.

Kletskiten
Samma konsistens som tjära. Lämnar permanenta märken i muggen och du torkar dig 18 gånger utan att bli ren. Det slutar med att du ger upp och stoppar papper i kalsongerna för att inte skita ner dem.

Den tveksamma skiten
Du är klar, torkar dig och är precis på väg att ställa dig upp när du inser att det kommer mer!

Spräck-en-ven-i-pannan-skiten
Skiten som fick Elvis att kasta in handduken. Den kommer inte förrän när du är svettig, skakande och alldeles blå av all ansträngning.

Dietskiten
Du skriker så mycket att du tappar 10 kilo.

Nu direkt skiten
Du får minsann vara inom 10 sekunders radie av muggen. Normalt så inträffar den innan du hinner få ner byxorna.

King Kong skiten
Den är STOR, så stor att det är tveksamt om den kommer att kunna spolas ner utan att bli delad (normalt går det men en klädhängare). Vanligtvis skiter man en sån här när man är hos någon annan.

Blöta skinkor skiten
Skiten som alltid gör magplask och skvätter ner hela häcken.

Önskeskiten
Du som sitter där, jäkligt skitnödig, fiser ett par gånger men skiter ändå inte.

Cementskiten
När du väl börjar skita önskar du att du fått en ryggmärgsbedövning.

Ormskiten
Rätt mjuk. Ungefär lika stor som tummen, men minst en meter lång. Den har potentialen att bli en "Torpedskit".

Korkskiten, även kallad "Flytaren"
Du spolar tre gånger och den är fortfarande kvar. Herregud, hur blir man av med den? Den är ju fanimej osänkbar. Naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

Den Mexikanska skiten, eller "Vulkanskiten"
Det är som att skita sulfa. Låt absolut ingen svett rinna mellan skinkorna de närmaste dagarna. Det är inte riktigt säkert att börja äta förrän häcken slutar svida. (Det är så mexikanerna vet att de är hungriga).

Ölskiten
Den absolut värsta, naturligtvis också den mest vanliga. Inträffar dagen efter, kvällen före. Normalt brukar det ju inte lukta så illa, men den här skiten luktar verkligen faan!
Du sprejar muggen så mycket att det ser ut som den blivit dränkt med tallbarr och fattar inte hur din häck kan sprida så mycket skit genom ett sånt litet hål.
Sen upptäcker du att det inte finns ett spår av toapapper, ingen doftspray, ingen toalett borste och naturligtvis inträffar denna skit alltid hemma hos någon annan.

Blyskiten.
Lägger sig som en klump cement med klister i toan, och ligger kvar, som en ondskefull ubåt, oavsett antal spolningar. Väljer oftast att ploppa ut hos blivande svärföräldrar, eller liknande.

Touchdown-skiten.
Är så lång att den slår ner i vattnet och samtidigt hänger kvar mellan skinkorna

Alla dunderkommentarer
IZZAH SVARAR har skrivit detta:

haha .. jag tycker oxå det låter lite sick så jag håller helt klart me din kommentar :)



okej .. hehe ..

själv sitter jag åh svarar på inlägg annars gör jag inte så mycke mer !

C.V har skrivit detta:

Det var en massa skitsnack här ser jag

Lillaviola har skrivit detta:

Sonen höjer dig till skyarna för denna text, själv fnissar jag lite generat och inser vad för humor som vistas under detta tak!

2008-08-09 @ 11:15:58
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress
Cassandra har skrivit detta:

tack :) hade tänkt ta bort det faktiskt men har glömt eftersom jag har stängt av mina egna högtalare , men nu är det fixat :)

2008-08-09 @ 11:19:48
http://cassandraholm.blogg.se/ är min hemadress
AnniSaint har skrivit detta:

Efter trettioåtta år i jordelivet känner man ju igen några av skitarna. :)

2008-08-09 @ 11:58:14
http://www.metrobloggen.se/annisaint är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

ja har tänkt över detta på att tjäna pengar på sin blogg och jag hoppar nog över det det är ju inte därför jag har bloggen trots allt 'ler..

kul att läsa din blogg idag annrs med , men ett gott skratt kan man alltid behöva .

önskar dig en trevlig helg .

2008-08-09 @ 17:18:28
http://ajaxen.blogg.se/ är min hemadress
Malin har skrivit detta:

Det här är humor :)

2008-08-09 @ 20:19:09
Malin har skrivit detta:

Det var alltså jag som skrev :)

2008-08-09 @ 20:19:52
http://www.malinakrocko.blogspot.com/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Mycket viktig och vetenskaplig text det här! ASG

2008-08-10 @ 13:14:20

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen