Eskil Johansson

är ett läger för barn med neuropsykiatriska funktionsihinder... http://www.tuskulum.se/

Bör man som ansvarig bjuda en tjej att ligga med en i sängen, när man är gift?

Hur skulle jag möjligen kunna skicka mitt barn till denna lägerverksamhet, när jag vet att den ansvarige inte har någon som helst moral, eller etik.... utan handlar efter all världens lustar, och känner sig fri att bjuda hem den han känner för att knulla med?


När jag frågar hur man kan ställa denna fråga, när man har en ring på fingret, och vara så respektlös mot den man är gift med, får jag ett märkligt svar...
OCH....

 det är det svaret jag får, jag känner allt för väl igen svaret, från min 13-årige son...

känns det obekvämt, kan man alltid svara OCH.....

ja inte lägger jag några värderingar huruvida ansvarig för denna lägerverksamhet har diagnos eller inte.
Spelar ingen roll alls, men att tycka det inte alls har någon betydelse att bjuda hem vem man önskar, när man är på resande fot, finner jag högst anmärkningsvärt.

Jag kan väl säga som så,att han plötsligt blev hemskt trött, och blev tvungen att gå i säng genast, och jag fick en chans att logga in på hotellets dator, och rasa ur mig detta ...

Denna mänska är på samma npf-forum som jag , och gör reklam för sin fantastiska lägerverksamhet.
Undrar om hans fru är medveten om vad han gör på alla sina resor i syfte att göra reklam för sina läger för barn med ADHD?
KRÄKAS!!!!

Nu ska jag sova....

Alla dunderkommentarer
Helene har skrivit detta:

Vicken jävla skitstövel!

2008-04-04 @ 07:10:44
A har skrivit detta:

Fy bubblan vilket äckel.......

Perlen har skrivit detta:

Hoppsan! Han känner sig nog inte lika bekväm idag ;-D

2008-04-04 @ 08:36:27
Robb4n har skrivit detta:

=S! Hoppas Ni har d bra annars!

2008-04-04 @ 08:59:15
Robb4n har skrivit detta:

Å grattis för den delen (Dagens namn=)!

2008-04-04 @ 12:52:37
Ewa S har skrivit detta:

Jerklogreen!

2008-04-04 @ 13:34:36
Jayne har skrivit detta:

Oj..... illa illa...

2008-04-04 @ 14:06:15
http://jayne.blogg.se är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Men...vad oförskämt. Var han också gift?

2008-04-04 @ 14:23:12
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

japp... gift och 4 st barn...
Jag undrar vad hans barn tycker om sin pappas beteende.... oj oj

Vi har det kanonbra här, mycket färgstarka människor och intressanta föreläsningar.

TACK Robert för grattis, du är 1 av 2 som grattat mig idag ;) den andra är en av mina mostrar ;)

2008-04-04 @ 17:08:53
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen