Anders Eklund har inga mer brott på sitt samvete...

Åtminstone är det vad han säger....

Men ska vi tro honom, KAN vi tro honom?

Han hävdar att det inte finns några mer brott att erkänna.
Ändå fortsätter det att hagla in anklagelser mot honom.

Är dom sanna? Eller är det människor som har råkat ut för fruktansvärda saker som nu ser en chans att ge någon skulden, för att lätta lite på den smärta dom burit på tidigare?

Jag har själv lite svårt just nu, att tro att Anders Eklund inte är skyldig till mer brott.
Med tanke på, det fruktansvärt vidriga han gjort, har åtminstone jag svårt att tänka mig att det stannar vid detta.

Eller hur funkar en sådan sjuk hjärna? Kan det vara fullt möjligt att hjärnan slår över 2 gånger i en sådan människas liv, och så mördar du, men det skulle inte hänt förr?

Jag kan ju omöjligt veta detta, mina spekulationer ska ju inte tas som någon sanning, för dom är varken sanning , eller lögn heller för den delen.

Men får det dig inte att fundera en hel del, om hur denna människa fungerar och tänker, och tror du verkligen att han inte är skyldig till något mer?

Han är oskyldig till sanningen bevisats..... Går det någonsin att bevisa???


Läs mer här!!! OBS, OBS, OBS!!!

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Morning....
Jag tror med att han har mer på sitt samvete...

Ha en bra dag =)

majsan67 har skrivit detta:

A: hemska tanke, man hoppas ju verkligen att det räcker med det som varit.. hur ska man orka läsa om mer jävelskap...

2008-04-22 @ 07:57:05
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Jag håller med minstingen. Det vore enklare om det stod stämplat knäppgök i pannan då visste man i alla fall.(måste tillägga att han berättade att jag inte behövde ha det i alla fall....skönt)

2008-04-22 @ 14:06:41
vicke har skrivit detta:

Vi får väl hoppas att dom kan reda ut det mesta genom bra förhör, jag tror att han erkänner tillslut om dom har bra på fötterna
Vicke


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen