Wrooooooom!!!!!

  Hej va de går   Spaz 

Idag har jag suttit i intervju med lokaltidningen i 1½ timme.
Väldigt sympatisk och förstående ung kille va de. Dessutom hade han lite erfarenhet då han jobbat nära barn med funktionshinder.... 
  
Han vill ha tid på sig att skriva samman en artikel då han ser att detta kan bli hur stort som helst

 Smile 
Han ville också ha namn på några som jobbar proffissionellt och kan han få dom att rikta kritik mot kommunen så blir det bättre tryck. Det fick han sååå gärna... Wink
Han kommer också att infinna sig på öppet hus på kommunhuset nästa tisdag.... o lyssna in lite.....
Han fick massor av lagar o paragrafer och ska också själv snoka reda på mer.
Det är blir KANON......

Sen har jag ju jagat verksamhetschefen... gode gud, är dom nånsin på sin plats??? Nä... men jag fick tag i en kollega som jobbar med dessa frågorna.... ett låååångt samtal med henne blev de.

Hon tycker att dom har bra rutiner i kommunen vad gäller inskrivningar i särskolan.....
Majsan viskar....." då tycker jag nog ni ska se över dom rutinerna igen..... är dom möjligen bra"  Faint 


När hon fått lyssna en stund på vår situation så blir hon tystare och tystare i rösten...... kanske höll hon på att gömma sig under skrivbordet.... va vet jag...  Walking Garbage Can 

Men jag vet en sak.... spännande e de...

Jag har sagt att det blir ohållbart i längden att jag skall ha min son hemma och själv undervisa honom. Det slutar väl snart med att vi blir ovänner. Än så länge går det bra...
Efter tredje dan med matteövningar har han knäckt uppställningskoden och räknar som han aldrig gjort annat....
Hade dom lyssnat på mig från början när jag kommit med förslag på olika inlärningsmetoder.... så... ja... mer behöver jag väl inte säga kanske....

 Wakka Wakka 



Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Norra Halland sa du?
När kommer artikeln ut?
Jag måste köpa den tidningen.

Nickan har skrivit detta:

På tisdag hänger jag defenitivt med .......

2007-09-14 @ 16:56:25
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Anna M har skrivit detta:

Heja Majsan!!

2007-09-14 @ 23:10:25
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen