Medicinen funkar inte längre....

sa jag till min sjuksköterska. Jag tyckte hon kunde ta alla pillerna o göra av dom nånstans där dom hade bättre verkan...


Det var för några veckor sen. Jag har varit jävligt trött det sista och inte mycke har funkat o det kändes meningslöst att äta medicin då om dom ändå inte hjälper.


Hon sa att jag kunde prova o va utan nån dag eller så för o se om det blev nån skillnad. Det tänkte jag prova när sonen åkte på läger o gubben har semester. Alltså idag då....



Kan bara konstatera, medicinerna funkar... .alldeles för jävla bra.

Kan man bli tröttare än jag vart idag?? Jag tror faktiskt inte de... och har jag varit så här trött i hela mitt liv??? Tänk va fort man glömmer ändå.... ja, jag har varit så trött i hela mitt liv.

Jag har heller inte hört alls va folk sagt till mig idag, allt har gått mig förbi, totalt vakuum har jag befunnit mig i. Vi var ute o rodde i en liten gummibåt jag o tjejerna (det gick ju ok, jag fick ju sitta)..... omdömeslös som jag plötsligt blev (konstigt) så skulle jag sätta lite fart på den här båten för 199:- och tog i lite varpå åran gick av... japp... varför inte... nåt måste ju alltid gå fel när jag är med ;)

Så hur lätt blev det tillbaks då, fick sitta o paddla med en halv o en hel åra utan stöd av årtullar 300 meter tillbaks hem...


ja la båten på stranden.... lämna den där o gubben fråga om jag bundit fast den, för det har ju blåst en del idag... DAAAHHH... varfö dååå??? Klart jag inte hade.... kan väl inte tänka på sånt heller....


Nåja.... ska i alla fall inte klaga på medicinen mer, den funkar...


Men jag har oxå haft hjärtklappning i några veckor, o hjärtat hoppar ibland dubbelslag o det känns som det ska hoppa ur allra minst. Det är en vanlig biverkning, men jag vill oxå se om det beror på medicinen eller om det kan va nåt annat. Det kan jag bara få reda på om jag gör några dagars uppehåll.


Kl fyra i eftermiddags så orkade jag inte längre.... ramla ihop på sängen o sov i 2,5 timme..... och vet ni.... jag ska strax gå o lägga mig igen... jag är sååå trött....


så ävven om jag känner att jag inte får struktur o tappar ordningen trots medicinering så gör dom så att jag orkar hänga i en hel dag... och för att inte tala om humöret... huugha.... det har inte varit kul att känna mig idag kan jag säga....


Ett par dagar till ska jag göra uppehåll, för att kolla om hjärtat lugnar sig...... för så här trött klarar jag bara inte av att vara.

Min son blir ju helt hopplös om han nån dag inte får sin medicin. Han har ju den hyperaktiva formen av ADHD, för mig är det motsatsen. Jag kan säga som så att han är INTE kul utan mediciner... så jag kunde väl räknat ut ändå att jag oxå skulle märka skillnad utan...


Nu ska jag kolla om gubben gjort mat... för trots allt måste man äta... säger dom....


o sen... NAAATTI NAAATTI.......ZZZZZZZZzzzzzzzzz


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Oj..
Du är nog mycket värre drabbad än mig. Jag vill ha medicin för att fungera bra.
Fungarar utan gör jag ändå, men blir slut och utmattad.
Men fungerar gör jag ändå.
Men när du tar concertan igen så kanske du känner extra mycket effekt, som jag gjorde när jag lånade dina.
*Kram*

Nickan har skrivit detta:

ja du, vad ska man säga.... tänk om alla hade fri tillgång till dessa "piggelinpiller" då hade nog världen sett mycket bättre ut, eller hur?!
Om du ska orka med oss imorgon så får du kanske ta några stycken iallafall, eller ska vi vara här istället?

2007-07-11 @ 18:20:20
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen