vattentätt ;)

Jag vet när min AS får fritt utrymme..... när jag fastnar.. i något.. hmm....

Nu behövde jag bada kände jag... dom två minsta sover... (hoppas jag) har bett yngste sonen att larma mig om nån av tjejerna får för sig att lämna sin säng.....

Man kan faktiskt till och med i badet ha med sig laptopen,,, hehe,,, jag kan lova att gubben djupt ångrar denna julklapp... alltså data hade jag innan o fastna vid... men nu kan jag liksom va me överallt ändå... *smajl* och ändå knattra tantgenter.... (tangenter för er som inte förstår skämtet) ... *fniss*

Men men men... jag är tokfast... nu anser jag det plötsligt okej att stirra in i en skärm hela tiden.... jag kan sitta med barnen i köket o måla o pyssla, jag kan sitta me grabbarna o kolla när domspelar wii...jag kan till och med, hör o häpna... gå på dass... o SAMTIDIGT...... knattra.. på tantgenterna... hehe...

Jag hade en laptop innan... men batteriet räcker precis til att trycka igång datorn o leta ett eljack för att kunna surfa vidare.. nu behöver jag bara ladda... ta burken under armen... o så tjoooff....

problemet.... jag måste uppfinna nån form av ställning, så jag kan ha min kära dator hängande på magen dygnet runt... hmmm.... jag har redan gjort en sån uppfinning... i mitt huve.. o då är den liksom klar.... mer brukar det inte bli... hade jag fått alla mina ideér att komma vidare från tanken... tja... hade nog, säkert som amen på utedass haft rätt bra med pengar...

men skit i samma... har ju ADHD oxå.. o tröttnar därav rätt fort trots hyperfokus.... så jag väntar väl på att laptops-intresset ska lägga sig så jag kan gå vidare till nästa projekt....
Men jag känner mig rätt hopplös just nu..... har jag fått en fyrkantig plupp i hjärnan är det förbannat svårt att skala av hörnena på den.... jag är bara allmänt kantig.... hrrmmm (vitsigt)

för er som jag känner som jag vet har samma humor som mig..... kolla in detta.... huur kul som helst.
jag o yngste sonen låg dubbla i soffan igår...
när sonen dessutom upplyste mig om att man kunde göra superfisar... ja dåååå... fick jag hämta syrgasen...
kolla här bara...

smygfisspelet

god afton .... (det luktar svett i bubbelbadet... hmmmmm)

(hade precis tryckt på sänd... o publicerat inlägget..... så kommer min käre sambo in i badrummet. ... o ramlar huvudstupa över skötbordet..... alltså inte för att han var full eller så... men när han såg mig i badet.... med datorn framför mig... så bara doooog han..... DUUU EEE SJUUUK..... *hahhahhahaha*..... var tvungen då att lägga till denna komment.... må så gott)

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Skulle försöka beskriva er två för min chef idag. Satt och beskrev Nickan på spårvagenen när hon ondgjorde sig över hur gammaldagsa vi alla var som betalade med kort. När jag hunnit en bit på väg så fnittrade jag så mycket att ögonen bara rann. (tror jag fick med lössens simkunnighet på ett hörn med). Chefen skrattade han med men han tillade jag skulle hålla fast vid er. Lika mycket som du vi din laptop.

Anonym har skrivit detta:

Är hos mormor, ska åka och sova nu men vi byter av varandra Inatt.. Tack för omtanken..

2007-12-28 @ 21:45:51
http://prinsipesans.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen