orkar inte skriva

orkar inte ens läsa..
jag e bara trött....
middan skulle ja ju förbereda halv 3...
nu vet ja inte om ja orkar....

jag har tappat fokus...igen..

tänk va ja önska nån här upprätthöll ordningen tills ja orkar tebax...
men de är det inte o stressen o ångesten gnager i mig för varje dag ja väntar..
det blir mer att plocka me ju längre ja väntar.

tur att jag har handin som påminner om samtal, läkarbesök etc... på den fronten känner ja mig mycke lugnare....

jag blir bara på så dåligt humör när de inte flyter på..... önskar återigen någon hjälpte till så vardan funkar.... de känns ensamt just nu...

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

*Kram*
Visst är det ensamt. Speciellt när andra tycker att man bara är lat. Jag har hittat kalenderfunktionen i min mobil och nu påminner den mig om det mesta. Men tröttheten och ensamheten rår den inte på.
Hur skulle du vilja att någon hjälpte dig?
Finns det inte boendestödjare? Kanske det kan vara något för dig?

Nickan har skrivit detta:

suck.... ja du, man kanske skulle ha en man i byrålådan som kunde en massa grejjor.....
städa diska och sånt, inget annat;))
kramis!

2007-08-21 @ 19:19:44
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Anna M har skrivit detta:

Har faktiskt funderat på att ta en del av vb och hyra in någon - men jag har ju "bara" mina leder och sömnbrist. Känner igen den där tröttheten från en anhörig dock.

2007-08-21 @ 23:11:13
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

Kramar till er alla tre och resten som har en fantastisk tur att få vara frisk i vardagen.

2007-08-26 @ 11:04:18
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress
Perlen har skrivit detta:

Jag tycker att den där Boendestödjaren kanske skulle bearbeta "någon" så att inte allt står och faller med dig. Vem orkar vara 100 % alltid. Helt omöjligt. Strejka!!!!

2007-08-28 @ 22:06:08

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen