Inköp av kakel ;)

Min son skäller på mig... han säger att jag är överallt?!?!?
Va sjutton har han fått det ifrån??
HAAHAA ;)

Men jag vill ju göra så mycket, jag har inte tid och hålla mig på ett ställe ;)

Det var nog rätt bra ändå att han drog iväg mig från K-rauta idag, annars hade jag varit kvar där fortfarande.

Dom hade utförsäljning på kakel, 49:-/kvm.
Då måste man ju bara passa på, även om jag inte renoverar toan just nu ;) men snaaart så.
Kakel till lilla toan gick på 700:-. Måste nog säga att det var sabla billigt.

Har inte hunnit stöka i huset idag. Vardagen ska ju helst rulla på ändå, fast jag har lite problem med planeringen där just nu ;)

Spännande saker händer ju. Nästa vecka ska yngste sonen och jag till Beo. Dom kommer ner från Stockholm för att prata med sonen om kränkningarna som skolan fick kritik för.
Det har ju gått ett tag sedan dess, men än kan ingen andas ut minsann ;)

Nu ska jag försöka få lite sömn.
Natten på alla

Alla dunderkommentarer
nathalie har skrivit detta:

Skulle gärna vara en lite fluga på det där mötet.Ni är värda minst en miljon.

2010-10-01 @ 21:45:15
majsan67 har skrivit detta:

;) tar med mig myggan då ;)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen