TYSTNAAD!!!!

Varför blir man ens förvånad över livet här hemma ibland??

När jag varit på GT-runda med sonen och kom hem hade det bestämts att dom små skulle till en kompis.
Min äldsta kom upp yrvaken kl 10?!?!? i morse o fråga om nån skulle till göteborg?!?
Den yngsta av döttrarna ville GÅ till kompisen, jo för det sa pappa ett par timmar tidigare att dom kunde göra. Men nu var kl halv ett o läget var lite annorlunda.

Men lova inte den ungen nåt och ändra på det sen, aja baja...
Den store ville INTE gå, ville INTE leka med A och hennes syster skulle vara med. Samtidigt med detta kommer yngre sonen med telefonen och ber mig beställa biobiljetter..

Men varför ska JAAAG??? Jag kan inte säger sonen, har aldrig gjort det.
Nähä... och jag går ju själv på bio så jävla ofta så jag har säkert numret i huvet va??!?
Gubben fick i uppdrag o handla idag, då jag snabbt insåg att jag inte skulle orka.

Mitt i allt så frågar han vad för sås han ska köpa till pizzan han planerat o laga.
Men det vet väl INTE JAAAAG!!!!
Men deg finns väl färdig va??? Då jag inte sett sån deg på länge sa jag att det fick han nog göra själv.
Men men men,.... hur gör man då då???

Men va FAAAAAN!!

Ser jag ut som nåt jävla uppslagsverk????? Jag har väl inte koll på hur man gör pizzadeg, TA REDA PÅ DET SJÄÄÄLV!!!!

Maaamma, kan du köra mig o kompisarna till bion..... ska vi åka snart eller..... var ska jag handla..... vad ska jag handla.... har jag några pengar...... kan du flytta över pengar till mig..... jag VILL INTE GÅÅÅÅ..... jag VIIIILLL  gå.....

Är det nån som har en slägga jag kan dra i huvet på mig själv???

Nu är ALLA försvunna, precis ALLA.
Det är första gången under dessa 2 lediga veckor jag får en paus.
Och så undrar gubben varför jag är trött?!?!?!

Men nu sitter jag här och NJUUUUTER av tystnaden och ensamheten. I hela 2 timmar ska jag göra INGENTING!!! Hör ni det?? INGENTING!!!!

Undrar just hur många gånger gubben hinner ringa på dessa 2 timmar..... räkningen har börjat... en gång är redan avklarad...

Nu ska jag göra INGENTING....



14.33 riiing.... två gånger


15.45 riiing.... tre gånger
Nu ska jag hämta barnen.... full rulle igen ;)


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Ha, ha..du är bäst Majsan!

Perlen har skrivit detta:

Du det känns igen fast här är vi ju inte lika många.

Koppla av på beställning funkar inte på mig. Stressar ännu mer då. Resa utomlands kanske igen.?!

2010-01-04 @ 19:28:26
majsan67 har skrivit detta:

Perlen.... när åker vi??

2010-01-04 @ 21:15:38
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Sopkvasten.rp har skrivit detta:

Hehe, gott nytt år och god fortsättning!!

2010-01-05 @ 12:44:57
Jayne har skrivit detta:

Hi hi hi hi hi FÖRLÅT mitt leende.. men jag ler igenkänannde.

Nu när sönerna är större så "stör" de inte riktigt på samma sätt.. men igår så kom äldste sonen plötsligt och frågade om sitt busskort.Var är det, hur mkt pengar har jag kvar, vi ska åka nu...



ÅKA..vart ska du, med vem vaddå....

Vi fick reda ut det och han for iväg... pang bom. Han gör inget. är svårstartad och så plötsligt ska han bara iväg... ha ha ha ha



STOR kram till dig och god fortsättning.

2010-01-05 @ 19:50:48
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Hippmitt har skrivit detta:

Underbart att se att det är fler som skriver som jag! Jag har precis börjat blogga själv och har diagnosenra ADHD, tourett och tvångssyndrom. Kika gärna in och kolla. Och återigen....kanonbra blogg! :)

2010-01-12 @ 14:02:02
http://hippmitt.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen