13 grader inne, varma fötter....

Va VANSINNIGT kallt det har varit.
Vår värmepump lägger av i denna kylan, helst när vinden ligger på också, så vi har haft 13 grader inomhus när vi vaknat på mornarna.

brrrrrrr.....

Jag har försett dom små med tofflor så dom åtminstone är varma om fötterna ;)
Deras gamla tofflor har blivit för små...

Dessa gjorde jag först:

Finfina tofflisar ;)
Jag förstärkte dom med kartong i sulan, undertill strök jag med flytande gummi så dom inte ska bli så hala.

Ungarna älskar Philofix på bolibompa, och det gör mamma också kan jag berätta. Man får så mycke konstiga ideér därifrån ;) Tofflorna ovan inspirerades jag av därifrån.

Sen så var jag tvungen att veckla in mig lite till och göra ett par stövlar oxå ;)
Dessa älskade dom och lät sitta kvar när dom gick o la sig, hahaha

Prinsesstövlar i filt ;)

Här gjorde jag halkskydd av en halkmatta som jag klippte ut som en sula och sydde fast. Blev alldeles jätteperfekt ;)


Nu ska jag sjunka djupt i kudden. Har mycke o göra den närmsta tiden... (precis som jag inte alltid hade de)

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Fantastiskt! Vad duktig du är! Jättesöta!

Jonte har skrivit detta:

Helt klart otroligt attraktiva tofflor som väcker en enormt frustrerande känsla av sexualitet, otroligt porriga ;)

Ha en bra dag damptant:D

2010-03-16 @ 10:30:53
Bella har skrivit detta:

Hej! Supersöta tofflor! Jag har jagat flytande sula till ett par skinntofflor, VAR har du köpt ditt flytande gummi?

Mvh Bella Brons

2010-06-29 @ 00:13:53
Anonym har skrivit detta:

hej,



jag har köpt det på panduro hobby. Det heter latexgummi, eller formgummi och används till att gjuta figurer med, men funkar lika bra till tofflor ;)

2010-06-29 @ 21:22:24
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen