1 år som rökfri och 5 kilo mindre ;)

HUR ska jag fira nu då???

Igår var det ett år sen jag slutade röka. JIPPIIIEEEE!!!


Och så var det drygt en månad sedan jag började träna. Och jag har tappat FEM KILO på den månaden.
Det känns KANOOON!!!

Jag tror jag firar det ihop med min son i stockholm, med Gröna Lund på Lördag ;)

Han kan också behöva fira efter allt som varit. Klart han måste fira att han får en intervju med barnombudsmannen ;)

HEJA OSS!!!!

Det känns som det finns mycket att fira just nu. Vi har lite "flow" nu.

Idag pratade jag med en MYCKET viktig person i skolsammanhang. Ja, det var ju inte barnombudsmannen, han är ju klart också viktig, utan en annan som är viktig mer lokalt.
Nyfiken???

Va jobbigt.....

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Ja du pratade ju med mig...Nej allvarligt talat vad bra det blir att ni firar tycker jag! Jätterhärligt att höra! Det är ni värda. GLÖM nu inte vad du har lovat du vet vem:-D. Helst tycker jag ni borde varit i den rikstäckande men ganska många läser den som går ut i Gbg med omnejd också så ni får nog publicitet där med:-D. Kram och LYCKA till med du vet vad om vi inte hörs!

2009-09-08 @ 20:27:19
dampmamma har skrivit detta:

Jag applåderar!!!

Ett år som rökfri, det är ju bara helt fantastiskt, jag hoppas att ni firar riktigt ordentligt, det är ni värda, både du och sonen.

2009-09-08 @ 20:49:23
Lottie har skrivit detta:

Grattis till viktminskningen o rökfriheten !

Bra jobbat !

Linda har skrivit detta:

Grattis både till ditt rökfria år och viktiminskningen.

Nu måste du berätta vilken viktig person du pratat med. Man kan inte säga A utan att säga B;)

2009-09-09 @ 09:57:27
http://metrobloggen.se/wondergirl är min hemadress
Fredetta har skrivit detta:

Grattis Majsan till rökfritt år och ni har all anledning att fira du och sonen när ni kommer till Stockholm. Jag hoppas att mötet med BO ger resultat.

2009-09-09 @ 11:42:23
Karolina Blom har skrivit detta:

Hej!



Jag jobbar på Ica Bokförlag. Skulle vilja komma i kontakt med dig ang en bok vi ger ut. Vill gärna skicka dig ett rec ex. Hör av dig om du är intresserad.



Mvh

Karolina Blom 0705870213

2009-10-30 @ 09:23:56

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen