Vem följer med mig till Österrike??




Jag åker gärna dit, vem följer med ??????

Österrike





Efter tre dagars ledigt längtar jag efter mer, varken mer eller mindre ;)


Alla dunderkommentarer
George Clooney har skrivit detta:

Ja ja ta med mig Räcker upp handen :-D

2009-05-24 @ 16:26:22
Ewa S har skrivit detta:

Ja du Majsan skall du ta med dig George Clooney får du åka utan mig. Annat hade det varit om du tagit med dig någon i min ålder:-D

2009-05-24 @ 22:00:29
majsan67 har skrivit detta:

men hallå, nu ska du inte håna George, han är faktiskt himla tjusig... emellanåt ;)

Anonym har skrivit detta:

MEN han e ju gammal ju!!Vill ha någon i trettioårsåldern som jag själv! Wöpz det var visst sonen som är det tog allt fel där:-D

2009-05-25 @ 22:16:54

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen