Går inte att kommentera här jöööö

Jag har fått veta att det inte går att kommentera hos mig.

Man kan däremot klicka på kategorier och något ämne där, då kommer man åt kommentarsfunktionen.

Vet inte vad som är fel, har skickat frågan till blogg.se

Jag har inte petat i mallarna eftersom jag inte varit inne på bloggen nästan alls den sista tiden.

Får se om jag får något vettigt svar på detta problem.

Känns ju dööötråkigt om ingen kan skriva nåt kul ;)

Nu är jag TRÖTT...

Fortsättning följer på skolmaran.
Sista ordet är väl inte sagt ännu va ;)
Eller va säger du... jävla rektorjävel, som sonen kom hem och vräkte ur sig idag.

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

JAAAA det går att skriva igen. Vad sonen var mild i tonen. Den rektorn är värd MYCKET mer elaka smeknamn än det. Du får uppfostra sonen så han kallar saker vid sina rätta namn och inte så snälla saker.

2009-05-14 @ 14:48:29
Ewa S har skrivit detta:

Hej hopp jaaa

2009-05-14 @ 14:51:21
Anonym har skrivit detta:

2009-05-14 @ 14:51:31
majsan67 har skrivit detta:

Lugn och fin nu Ewa, jag håller på, jag håller på ;)

Jag har också en narcissistisk sida hehe (och då menar jag inte att du har det alltså)

2009-05-14 @ 14:52:13
Sandra har skrivit detta:

Trodde det var min data det var fel på.

moncler coats har skrivit detta:

Save resources, caring for the Earth is everyone's responsibility.

2010-11-25 @ 06:38:06
http://www.jacketssale.net/ är min hemadress
ugg boots cheap har skrivit detta:



Thanks. I had overlooked that box above the quickfix list. I'm going to give it a try.

2010-11-30 @ 05:02:06
http://www.uggsalesboots.com/cheap-ugg-boots.html är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen