Jag befinner mig på NPF-forum i Västerås

Ämnet denna gång handlar mycket om metoder och strategier.

Vi har idag lyssnat på VÄLDIGT intressanta föreläsningar, där den första gav så mycket kött på benen att vi kan sänka den allra vältaligaste politiker.
Det kommer jag att presentera här, efter att jag presenterat det där det hör hemma först.

Vi knyter kontakter allt vad vi orkar, och då menar jag inte kompiskontakter ;) say no more...

Nu har jag äntligen fått vila en stund på rummet. Visst är det roligt att komma iväg på detta, men jag kan lova att det inte är nån semester. Med stora svårigheter att stänga av ljud och intryck är man mer än slut efter en hel dag med information och människor. Och av nån underlig anledning pratar folk väldigt mycket här, jag undrar vad det kan bero på egentligen hahahaaaa

Dock är det ingen lång vila, jag måste dra mig till duschen för om en timme bär det iväg igen för mer samvaro och pratglada människor ;)

Jag måste ta och leta upp
Tant Rasch för vad jag förstår är hon oxå här. Jag har allt sett ett par Damp-tanter fara förbi. (ja jag har sett MÅÅÅNGA damptanter för all del, men med dom fina tröjorna då menar jag)
Men jag har liiite problem med att bara gå fram och fråga "hej är du tant rasch"... nääää, det tror ni nog inte när ni läser här, att det är ett problem, men det kan det vara ändå. Allt är inte som det ser ut att vara ;)

Nåja, det löser sig nog. Jag fick order om att vara med på karaoke i morgon och vilka låtar jag vill sjunga, men gooode gud, det finns väl fler galenpannor här som kan hålla igång på karaoke. Har jag gjort bort mig nu igen?? ;)

Äsch, bara man har kul..

Nu MÅSTE jag gå in i duschen.... eller näää förresten, vi måste så förbannat mycke lärde vi oss idag. Jag vill gå in i duschen nu, för jag vill lukta gott och vara ren.
Ja, det lät då trevligare ;)

see ya

Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

Hittar du inte henne så får du väl rascha.....hihi ha det jättebäst:-D

2009-03-27 @ 15:15:26
trollhare har skrivit detta:

Åh... Är SÅ avis på er alla som är där ;)

Tant Rasch har skrivit detta:

Tjohooooooooooo



Så KUL det var att träffas. Alltså, jag glömde det där med tröjan. Det var nåt. Men du måste nog skriva och påminna rynkar pannan av påminnelseförlust

2009-03-30 @ 20:28:05
http://lenerasch.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen