Idag firar jag 6 månader...

Nu har det gått 6 månader sen jag slutade röka.

Helt otroligt vad fort tiden gått egentligen.

Denna veckan har det dock varit jävligt tufft. Det har varit en skitvecka, jag har varit totalt uttömd både i kropp, knopp och själ.

Jag är faktiskt mäkta stolt över mig själv att jag ändå håller ut, för jag ska erkänna att tanken på röka har funnits lite väl ofta denna veckan.
Men istället för att göra verklighet av tanken så beställde jag igår nya stålcig då jag på nåt konstigt vis lyckats paja den gamla ;)

Jag har ju bestämt mig, jag HAR SLUTAT och det för all framtid. Det finns hjälpmedel när det blir jobbigt och dom använder jag friskt utan att skämmas ;) Undrar hur bra det är för tänderna med alla dessa tuggummin ;)

Ska skriva om denna helvetesvecka alldeles snart, nu njuter jag av helgen och tänkte sy lite leggins till tjejerna då pengarna lyser med sin frånvaro och tvättmaskinen är sönder...
Visst är det underbart att leva...

Tänk ändå att man inte slutar andas trots att allt går åt helvete runt omkring? Tur är väl de, för trots allt finns det väl hopp om livet och framtiden...

kramizar

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Grattis till ditt halvår! Bra gjort att hålla dig rökfri i jobbiga situationer

Ewa S har skrivit detta:

Du e grym hoppas du inser det!

2009-03-09 @ 20:46:22
Kimberly har skrivit detta:

Snyggt jobbat! Jag är stolt över dig!



Alltså jag blev jätteförvirrad jag läste din kommentar i den här posten

http://bippoqueer.wordpress.com/2008/10/12/vad-ar-det-varsta-man-kan-saga-till-en-som-mar-psykiskt-daligt/



Klickade på länken för att jag titta på ditt mästerverk och sen klickade sen på lite annat och trodde att jag fortfarande var bland dina bilder.

Vilket gjorde mig något förvånad när nästa bild var prydd med Amerikansk flagga, bilder på militär med barn och texten memorial day...

http://www.scrapblog.com/viewer/viewer.aspx?sbId=294516



Sen tittade jag lite närmare på sidan och så klarnade allt!

2009-03-10 @ 20:18:22
http://vegangeekgirl.wordpress.com/ är min hemadress
Katta & Doriz har skrivit detta:

Oj, det har ju gått ett halvår för mig med! Har inte ens tänkt på det. Men för ett tag sen insåg jag att jag lyckats. En kompis glömde ett paket cig kvar. Då föll jag för frestelsen en natt och rökte. Jag rökte upp paketet och trodde jag hade gjort bort mig. Men då kom insikten: jag behöver det inte!

Så jävla skönt! Och skulle det krisa någon gång så har jag mina nikotinfria cigaretter (händer inte alls ofta numera!

Vad vi är duktiga!!! kanske bara Sara kvar nu då, för hon höll bara upp några veckor.

2009-03-10 @ 20:48:20
http://www.kattarina.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen