Välkomstskylt till dagis

Kom ju precis o tänka på den där skylten som jag lovade måla till dagis.
Jag bara lovar o lovar *harkel*

Men nu har den faktiskt hängt uppe ett par månader, även om det tog tid att få den klar.
Inte för att jag är långsam på nåt sätt, tvärtom. Men jag  har så förbannat svårt att avsluta påbörjade projekt ;)
Har läst nånstans att det är typiskt för ADHD -
De va det dummaste. Sååå kan det väl ändå inte va ;) ;)

Men såhär blev den i alle fall ;)
Och tjejerna är såå stolta, för den har MAMMA målat ;)

Välkommen till dagis ,)

Alla dunderkommentarer
tantskrället har skrivit detta:

Riktigt fräckt:-D. Både tröjor och skylt. När skall du starta en avlösarverksamhet som funkar då? Skall man få något gjort som fungerar får man göra det själv och du är ju en bra chef där. Eller varför inte köra en egen skola med en gång? Du hade blivit en fantastisk rektor:-D

2009-06-15 @ 23:12:08
majsan67 har skrivit detta:

Absolut inga problem ;)

Jag kan ha sykurs och avlösarservice samtidigt ;) Man måste va effektiv vet du.

Fast när jag tänker efter blir det ju en kanon verksamhet i anslutning till skolan ;)



Min skola ska genomsyras av respekt, för stora, som små. Ingen skillnad ska göras utifrån ursprung, funktionsnedsättning eller annat.

Alla har lika värde.

Som rektor skulle jag lyssna på hur eleverna vill att deras skola ska vara, och tillsammans med pedagogerna bygger vi upp en verksamhet där alla kan trivas. Pedagogerna ska ju självklart ges möjlighet att prova alternativa inlärningsmetoder, för att få fram en lärmetod som fungerar för den enskilde eleven.



Men det absolut viktigaste tänker jag, som jag vill ha på min skola det är KOMMUNIKATION. De anställda, eleverna och deras föräldrar ska alltid kunna känna sig välkomna till mig som rektor vad det än gäller.

Tillsammans hittar vi den bästa vägen mot vårt viktigaste mål. "En skola för alla"



jag hör av mig när jag är i startgroparna ;)

dampmamma har skrivit detta:

Hehehe



Det låter ju exakt som Kungsbacka Kommuns vision för sina skolor..... "i en skola för alla deltar alla med glädje. Funktionshinder av något slag är ingen begränsning... bla bla bla"



Låter som om jobbet är ditt tycker jag!



2009-06-16 @ 07:18:34
Linda har skrivit detta:

Vad jag avundas din kreativitet. Jag hade så gärna velat vara duktig på att sy, måla och sådana saker.Sådant är ju alltid bra när man jobbar med barn också. Tyvärr är det precis i sådana situationer som min tålamodsbrist visar sig. Slänger symaskinen i väggen för att den inte funkar (för det kan ju inte vara jag som gör fel) och river sönder pappret för att det inte blir bra.



Kram

2009-06-16 @ 20:48:14
http://metrobloggen.se/wondergirl är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

2009-06-17 @ 20:42:40
jayne har skrivit detta:

Jättefin skylt!!!! Kreativ och duktig är du.. sen att det kan vara svårt att planera, strukturera, hålla igång och avsluta... vad gör väl det när resultaten blir så här???

2009-06-19 @ 10:26:29
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen