Sista natten??!?!

Ja.. vi har ju bestämt att åka hem i morgon.

Ikväll var det 38 personer på middag hos min yngsta moster, och då var inte hälften där... hahahhaha

Mycke släkt blir de ;)

Min äldsta dotter KLAMRAR sig fast vid sin kusin, alldeles förtvivlat. Dom har alltid haft en speciell relation, som ler och långhalm. Det blir inget lätt projekt att åka hem i morgon, för hon vill inte släppa honom. Jag fick knappt med henne ikväll, hon ville vara kvar med sin kusin.

Jag har pratat med min mamma ikväll, och jag bad henne hjälpa mig så barnen kan träffas när vi kommer hem. Joooo, hon såg inga problem med det, det trodde hon skulle gå bra.

Jag hoppas det också för barnens skull, för min stora tjej kommer ju inte fråga mindre efter sin kusin efter denna veckan.
Jag har haft JÄTTEroligt ikväll. Med hela damp-släkten (sschhhhh det där sa inte jag)

Jag pratade med pappan till tjejernas yngsta kusin idag, för han kom hit idag. Jag sa att han kan väl komma ut med barnen till oss och hälsa på......
Han svarade lite tvekande..... gäärna... meeen, nån kanske blir arg.

Jaja.... suck  vill man leva efter någon annans vilja, så är det väl som det är.

Det finns massor av par som separerar och aldrig pratar med varandra, där barnen ändå har umgänge med bägge föräldrarna. Då kan väl för sjutton kusinerna ha ett umgänge utan att deras respektive föräldrar har kontakt???
Hur svårt kan det va????

Jag skulle önska att jag kunde säga gonatt nu, och det säger jag GONATT....
Men sova kan jag väl bara drömma om.

Jag vet i alle fall att jag är VÄLDIGT söt.
Det sa min yngsta dotter idag. Jag klämde fast fyra hårspännen i huvet. Hon tittar upp på mig, beundrande och säger : MAMMMA va söt du är, du är så söt i ansiktet!

Min gullunge, jag kunde äta upp henne.
Och då skulle hon oxå ha 4 hårspännen så hon kunde bli lika söt som jag ;)

I  morgon tar vi en fika hos min morbror innan vi åker hem. Han bor dock åt fel håll, så det blir en omväg. Hans fru har försökt att övertala mig att sova hos dom en natt. För vi har haft SÅÅÅ mycke roligt genom åren. Men jag tror inte tjejerna är med på det ;)
Hon skulle lura mig sa hon, genom att spetsa kaffet så jag absolut inte KAN köra hem sen. Så jag dricker nog juice i morgon tror jag ;)


NATTIIIII


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Ha det bra!

vicke har skrivit detta:

hoppas att du har det bra

2009-08-01 @ 10:13:00
http://www.vicke.be är min hemadress
Jayne har skrivit detta:

Låter som du har haft det mysigt... kom du hem.....???? ;)



Tragiskt att barns önskan ska vara styrd av vuxnas ilska.... hoppas det ordnar sig för kusinerna.



Söt... jag kan bara hålla med dottern din...



Kram

2009-08-03 @ 10:40:28
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen