3 dagars målarkurs ;)

för ett tag sen gick jag en dags kurs i vedic art. nu fick jag möjlighet att gå fortsättningen.

Första dan idag o jag e heelt slut ;)
En o en halv timmes körning en väg tar oxå på krafterna. Jag har varit väldigt trött idag, känt mig helt blockerad. 

Och förutsättningen me denna målnining är just att man kan släppa o låta penseln flyta på. men det gick inte idag, något ligger o stör.
Kanske kan jag måla ur mig blockeringen i morgon. Jag har sovit dåligt inatt oxå, så nu har ja krupit ihop i soffan o tänker vila, o försöka sova tidigt.
Fredagen va omtumlande. Jag träffade min ena syster för första gången på två år. Det har självlart satt igång mycke känslor, o tankar på vad som händer fortsättningsvis.

Det kommer förmodligen föra med sig andra jobbiga saker som jag inte kan skriva om här. Men det är där blockeringen ligger känner jag, jag blir liksom inte kvitt känslan av obehag. Jag hoppas på att morgondagen med massa penslar o färg kan hjälpa, jag ska se om jag kan göra mig kvitt obehaget...

nu ska jag glo på dumburken tills jag somnar. kraam till er

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen