vilketdravel - utmaning klar

YEEES, bra jobbat Åsa.

Här är resultatet från
vilketdravels kylskåp

FÖRE:

Snart är det skinande vitt i kylen
EFTER:
JAAAA, underbart med utrymme ;)

Jaaa, det ser lite tomt ut, men visst känns det väl underbart skönt att ha fått rensat.

DUKTIGT jobbat Åsa heja dig

Alla dunderkommentarer
Korven har skrivit detta:

haha, det är INTE kul att jobba i paint. Bara kul när man får responsen :P



Det roliga äör att om ngn skulle ringa mig och fråga "Hej, jag behöver en varm kropp, får jag sova hos dig?" är det större chans att jag svarar ja än om ngn kommer med en dålig ursäkt såsom att "orkar inte ta bussen hem".



hade dom tagit sig tid att lära känna mig att dom vetat att jag inte bryr mig :)


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen