Ur barnamun

Jag måste genast skriva ett inlägg till. Saker som barn säger måste ju bara dokumenteras.

Precis utanför dörren till dagis igår så böjer sig min minsta fram mot sin storasyster, lyser med ögonen, och säger med förväntansfull röst:

T, tänk om A är här idag. Jag tycker JÄTTEmycke om honom.
Min stora lägger huvudet på sne, tittar med den vuxnaste minen hon kan åstadkomma på sin lillasyster, och säger:

Nä I, det gör du nog inte. Han är ju en kille....

*asg* nä killar kan man ju inte tycka om så sant, så sant.

Underbara ungar ;)


Alla dunderkommentarer
Alexandra har skrivit detta:

Aaaahaha! sötaste :D

Ewa S har skrivit detta:

Godingar. De blir farliga som tonåringar de två:-D

2008-09-09 @ 16:44:27
Juman har skrivit detta:

Hej igen Majsan och tack för dina inlägg hos mig :-)

Du skrevi ditt inlägg att du blir så trött så du inte orkar lyfta ett finger, blir du så trött av concerta? Jag kan känna mig helt slut emellanåt... ville bara höra om du upplevt lika, eller om du ens äter concerta :-)... hej hopp

2008-09-09 @ 18:58:32
http://juman.blogg.se/ är min hemadress
AnniSaint har skrivit detta:

Så sött!

2008-09-09 @ 21:03:56
http://www.metrobloggen.se/annisaint är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen