Slagit i huvet?? Bandagera med blöja

Ibland undrar man hur det står still i det här huset alltså.

Blev så trött på ungarna förut då den lilla inte hade alls lust att sätta på sig sin nattblöja.
Bara trams och flams. Till slut tröttnade jag och tryckte blöjan över huvet på henne.
Tja, om jag nu trodde det skulle hjälpa mot tramset så bedrog jag mig kungligt... ;)

Det blev starten på en halvtimme extra trams innan dom nu precis gick med pappa in för och sjunga.

Nåja, kul bilder blev det i alle fall hahaha

ta en blöja till bandage Lite mer ansikte vill man se ;)

Mitt horoskop för morgondagen:
En trevlig Onsdag som får en extra knorr av dina egna impulser och fräscha ideér.  Väldigt högt tempo.

Men jisses, är inte alla dagar såna???
Vad skulle det va för speciellt med just i morron. Blir svettig redan nu.

Bären och frukten i ugnen är fortfarande på torken ;) återkommer om ett par timmar om resultatet.

Sen måste jag ju berätta, herregud, den här familjen är totalt knäpp, med mig i spetsen haha
Jag mailade ju igår angående den där revyn dom sökte folk till.
Han ringde för en stund sen. Jag höll på o svimma hahaa...
Dom hade som ambition att göra en revy till nyår, men det ser ut att vara aktuellt först till tidig vår.
Nu söker dom folk som är främst lite allsidiga. Jo, jag har ju faktiskt varit med i en teatergrupp för några år sen, och det var det roligaste jag gjort.
Fick frågan om jag kunde sjunga, och jomen, örat har jag, och med lite träning kan det allt låta riktigt bra. Måste ju få skryta lite.
Sen kom vi in på det här med skapande, och att jag målar en del, bla till förskolan. Det tyckte han va spännande då det också krävs en hel del rekvisita, med just uppförande av skyltar och dylikt.
Japp, allsidighet va de;)

Han skulle höra av sig lite längre fram när det blir aktuellt att köra igång.
Du milde himmel va jag hittar på, men fy sjutton va ROLIGT det hade vart ;)

Hej hopp nu ska jag fortsätta o kolla idol...

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

KUL!! GLad jag blir:-D. Hoppas du får ett jobb som passar dig. kram!!

2008-09-16 @ 20:27:56
Ann har skrivit detta:

Men gud så kul! Lycka till!

Jeanette har skrivit detta:

Vilken grej! Det är ju störtcoolt!

2008-09-16 @ 21:29:17
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

WOW....du slutar röka och...pang...bom...

Hoppas verkligen det kan bli ngt med revyn..låter ju som toppen för dej...helt rätt.

Hur gick det med skylten...hört ngt??

Kram på dej din toka.

Kan berätta att min kollega berättade att på 70 talet var det modernt med blöjorsnibbar..elelr ngt på huvudet i danmark...tror det kan vara de där randiga...

Så vi tog på oss blöjor en dag på jobb alla kolleger... ha ha ha..barnen bara gapade... ha ha ha. Undrar vad soms as hemma vid matbordet den kvällen hos barnen... ha ha ha

2008-09-16 @ 21:46:25
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
A har skrivit detta:

Hahaha... När mina söner var små satte de kalsongerna på huvudet precis så där =)

Åh, vad kul med revy... Jag älskar att spela teater =)

2008-09-16 @ 22:49:37
http://amittilivet.blogg.se/ är min hemadress
Psyk har skrivit detta:

Svar angående widget för Damptanterna:



Hej Majsan! :) Det enklaste är om du registrerar en G-mailadress. Där får du tillgång till "Google Reader", och kan lägga in feedadressen, lägga in den i en mapp som tex kan heta Damptanterna och generera en kod för widget. Detta gör du under "Hantera kategorier" längst ner till vänster i Google Reader miljön, efter att du har lagt in feeden. Det finns några olika färger, men jag tog grått för att det såg snyggast ut på sidan. Jag tror du är rätt haj på datorer i och med att du har rätt så mycket feutures här, men hör av dig om du får problem. Bifogar koden för min widget här, men vet inte om den funkar att använda på den här. Testa vettja ;)



<script type="text/javascript" src="http://www.google.se/reader/ui/publisher-sv.js"></script>

<script type="text/javascript" src="http://www.google.se/reader/public/javascript/user/15796384757392564736/label/Damptanterna?n=10&callback=GRC_p(%7Bc%3A%22gray%22%2Ct%3A%22Damptanternas%20senaste...%22%2Cs%3A%22true%22%2Cb%3A%22false%22%7D)%3Bnew%20GRC"></script>



Kram!

2008-09-16 @ 23:31:40
http://psykbrytet.blogg.se/ är min hemadress
Psyk har skrivit detta:

Oh men nu ser jag ju att du har fått in feeden! Grattis! :)

2008-09-16 @ 23:33:17
http://psykbrytet.blogg.se/ är min hemadress
Ann har skrivit detta:

God morgon rara du!

2008-09-17 @ 05:43:39
http://lillanslilla.blogg.se/ är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Ewa: ja, rätt roligt va det. Hade ju inte trott att nån skulle höra av sig, var ju mest bara nyfiken. Det är ju ett tag till dom ska sätta igång, hör dom av sig igen så får jag ta beslut då om hur jag ska göra. Kanske är det en lagom arbetsprövning att starta med?? Jävla kul arbetsprövning då måste jag säga ;)

2008-09-17 @ 07:18:26
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
KlotterPlanket har skrivit detta:

Vad skoja och spännande det låter med en revy, hoppas verkligen dom anställer dig, lycka till!!!



Önskar er en bra och rolig dag...

//Mia

2008-09-17 @ 07:20:57
http://klotterplanket.pitea.riksnet.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen