Psyk - damptantsutmanar

Nu dräller det in utmaningar, va kuuuul.
Ja, jag får helt enkelt säga upp mig från mitt andra jobb..... eeeh.... ja, städningen då... haha

Psyk hittade sin necessär när han letade efter grejerna i den ;)


Så här fin e necessären....

koolla, där VA necessären ;)

Läs om den bortsprungna necessären ;)


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

Oj... va kul... roliga utmaningar!!!!

Ja du... snabb.. men jag valde ju ett ganska "lätt" område.. man kan sitta o blogga samtidigt som man rensar... hi hi hi... Krävde inte mycket fysiskt arbete heller så... det var ju helt ok.

Mia har skrivit detta:

Hejsan!

kikar in igen :-) kollat runt lite på olika bloggar på blogg.se om någon har en frän layout men jag känner energin dalar och orken att fortsätta med detta, men har du tid, ork och lust tar jag gärna tips och råd av dig, för en ny blogg vill jag göra en blogg som inte alla får ta del av!



Kram Mia

2008-09-22 @ 20:34:44

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen