Mammamumrik - damptantsutmanar/klar!!

Snabbare än så blir man nog inte ;) Mammamumrik startade och var klar innan jag hann med ;)

Vi har egen överenskommelse förstår ni, att mumrikan får beskriva sina utmaningar utan att lägga in bilder, och det ska faktiskt också vara okej.

Så igår så rensade mammamumrik sin inkorg och har nu endast 3 st mail däri ;) ;)

HEJA HEJA, bra jobbat.

Jag gjorde själv det där för ett tag sedan, och hade som ambition att göra mig av med mail direkt som var färdigbehandlade så det alltid var tomt i inkorgen.
Hur gick de... *harkel* vi tar det en annan gång minsann.

Och nu har mammamumrik föreslagit en ny regel i vår damptantsutmaning.
Man får inte börja med en ny utmaning förräns det gått en vecka ;)
ja, får och får, men risken är ju, som mumrikan säger att man blir övermodig och startar trenne projekt som man sen inte orkar slutföra.

Jag kör stenhårt på den nya regeln av just den orsaken.
Istället kan man då koncentrera sig att hålla kvar ordningen på den utmaning man varje vecka gör, på så vis blir det inte så mycket att hålla reda på samtidigt.

Du miilde va bra vi är ;) ;)


Alla dunderkommentarer
m i @ har skrivit detta:

Hejsan

nu är jag här igen, fit for fight med ny blog :-)

kramar i massor...

Lina har skrivit detta:

Haha jaså de säger du :)

Jo men duscha du ;)

2008-09-27 @ 13:22:58
http://flachsbinderl.blogg.se/ är min hemadress
Juman har skrivit detta:

Ha en trevlig helg :-) // J

2008-09-27 @ 14:44:25
http://juman.blogg.se/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

mmm och så kan man ju njuta av det man utfört...

Vad ska man nu ta för utmaning nästa vecka...skorna i hallen?? skåpet i matrummet...hm.. ja vi får väl se...

Hoppas du får en superbramysig kväll

2008-09-27 @ 17:27:56
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Frk F har skrivit detta:

Ja, herregud, vad vi e bra. Jag tycker det var en bra idé mumrikan kom med. Det är lätt att förhasta sig och om det går illa så faller man desto hårdare.

Lagom e bäst (nån som kan översätta det ordet till mig, tack???)



Tack för allt jobb du lägger ner Majsan. Säg till om det blir för mycket/Kramisar

2008-09-27 @ 20:31:22
http://frkf.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen