majsan67 - utmaning klar

Jag var TVUNGEN att göra klart veckans utmaning direkt för att inte behöva ha det sprutandes ur öronen som svarta moln.
Jag har en skylt som ska vara klar till torsdag och måste kunna lägga fokus på den helt o hållet, jag har kommit jättelångt med den redan, känner mig riktigt stolt.

och såhär var veckans uppdrag

FÖRE:
är det nån som behöver hårspray???

EFTER:
sååå fiiint ;)

Jag har öppnat lådan flera gånger idag bara för att kolla hur fiiint det är.
Märkt boxarna har jag oxå gjort så inget springer ner i fel låda.
Borsten längst ner till höger ligger utanför boxar, den är sonens och han vill inte ha närkontakt med andras grejer, så därför har han en egen hörna till den i MIN låda där han vet att ingen annan kladdar ;)

Nu har jag varit DUKTIG ;) ;)

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Jätteduktig du är =)

Hihihi... Jag blir likadan när jag har gjort fint... Springer och tittar på det hela tiden =)

Hag vet inte om jag orkar utmaningen denna veckan...

Ulrika har skrivit detta:

WoW. Vad du är snabb!

Mitt mål är att ta min utmaning imorgon men det är ju idag det. Imorgon kanske det är något annat...

Riktigt fint blev det iallafall.

Tycker det där med sonens borste var så gulligt :-)

2008-09-29 @ 21:55:19
http://noll-koll-carlsson.blogspot.com är min hemadress
Åsa har skrivit detta:

Jag får se om det blir någon damputmaning denna vecka - är i dalarna nu och har anatomitenta på lördag så det kaaan bli drygerst :S



MEN DUKTIGA DU :D



Jag... borde rensa ut mitt smink... helt apropå. det kanske!

2008-09-29 @ 22:02:43
http://vilketdravel.blogspot.com är min hemadress
Jeanette har skrivit detta:

Jaa, det har du verkligen varit!!

2008-09-29 @ 22:59:31
http://overhogdal.blogg.se/ är min hemadress
Anonym har skrivit detta:

Tja!

kom ju på en sak, för typ ca. 80 spänn så har dom ju på IKEA sådana dära fack för lådor, canavas tyg...superfina och lätt att hålla ordning i vilken låda som helst med sådana :-)



Hoppas annars ni får en finfin dag!!!

2008-09-30 @ 07:36:46
Lillaviola har skrivit detta:

APPLÅDER Det syns att du gjort en utmaning till.

Grattis!

2008-10-03 @ 07:32:21
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen