lottsfi - damptantsutmanar

Det här var ju faktiskt en väldigt bra idé, det dräller in bidrag till utmaningen.

Lottsfi som är helt ny för mig har anslutit sig till utmaningen, åååh vi invaderar snart världen med våra damptants-maneér ;)


Här är hennes hörna som ska bli skinande rent till på söndag (varför påminde du mig om att det fanns en sån hörna) ;)

mys under diskbänken ;)

Gå in och läs om hennes skåp under diskbänken (som var väldigt fint enligt mig då, ) *s*

Alla dunderkommentarer
Lotta har skrivit detta:

Å javisst är jag ny för dig(och du för mig) ..jag bara trängde mig på liksom men jag kunde inte låta bli...men jag får väl skylla på A..amittilivet :-) för det var så jag hittade hit


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen