Dag 3 - utan cigaretter

Godmorgon ;)
Denna morgon var inte lika fokuserad på cigarett. När tanken på cigaretten väl dök upp, så kände jag efter ordentligt. HUR röksugen är jag EGENTLIGEN???
Upptäckte att det var inte så alarmerande. Idag handlade det nog mest om att tanken och vanan var starkast. Inte själva behovet.
Aaaaaah......  drog några djupa andetag istället. Och det är skööööönt.


Alla ni som läser här hjälper mig mer än ni anar. Varenda gång som röksuget slår in med full kraft, så går mina tankar hit och till er. ;)
Nä.... tänk nu på att när du skriver nästa inlägg så måste du kunna vara helt ärlig majsan.... så stå ut, stå ut.
Tillsammans mer er alla, kommer jag att fixa det här ;) För jag SKA fixa det.

(ni ser väl att jag håller på med hjärntvätt va??)

I eftermiddag/kväll blir det minsann hemskt trevligt....
15-17 nätverksmöte med projekt-ingela
17-?? föräldramöte på sonens gymnasium
17.45- 18.30 styrelsemöte (om nu ordförande kommit ihåg, har inte fått nån kallelse)
18.30-20.30 medlemsmöte

Eeeh, blir lite körigt ser jag..... ;)

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Självklart fixar du det. Du röker ju inte, varför börja då;)

Vi får ta det här projektet tillsammans. Du röker inte, jag tar min examen och överväger att inte slänga datorn i väggen. Du förstör inte din hälsa och jag förstör inte mina chanser till lärarexamen i väggen. Vi får hålla varandras händer. Bildligt talat.

Ewa S har skrivit detta:

Majsan du ÄR helt enkelt dunderbäst jag lovar! Kramar

2008-09-09 @ 17:07:51

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen