Vet inte vilken ände jag ska börja i

Det är lite mycke just nu.

En 14-åring där tvång och bacillskräck tagit över så han svälter sig själv.

En 16-åring med hög frånvaro i skolan, där vi fått skriftlig varning angående indraget studiebidrag, och risk för att missta platsen i skolan.

En fruktansvärt viljestark 3-åring som gör allt hon kan för att ta kommando över hela världen.

Mitt i mellan står en 4,5-åring som gör allt för att få finnas till hon också.

Och jag knäar.....

Jag har åtminstone ringt till min sjuksköterska och bett om samtalstider. Jag måste ha nånstans att spy ur mig, och få bolla tankar.

Nu ska jag lägga pussel, är det enda jag orkar....

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Oj, vad tufft du har det nu......

Tänker på dig.

Hoppas verkligen ni får reda i allt.

Kram

Anna-Carin:s kafferep har skrivit detta:

Hej! det låter inget vidare,det kanske blir bättre längre fram.Försök ta en dag i taget.

Mvh Anna-Carin

2008-10-08 @ 11:48:06
Rp har skrivit detta:

Jobbigt..Men bra att du ringt om samtalstid..Håll UT(lätt att säga), så brukar det ALLTID ordna sig tillsist(Fast det inte känns så nu)!



Mvh//Rp

2008-10-08 @ 12:39:13
Ulrika har skrivit detta:

Oj... Vad jobbigt. Man vill finnas till för alla. Tänker på dig. Hoppas verkligen du får någon bra hjälp nu.

Kramar

2008-10-08 @ 16:36:43
http://nollkollcarlsson.wordpress.com är min hemadress
Åsa har skrivit detta:

Kram!!!

2008-10-08 @ 17:20:28
http://vilketdravel.blogspot.com är min hemadress
m i @ har skrivit detta:

"hang in there"

du får maila och spy galla om du vill, bolla ideer...nått måste man ju kunna göra för att få till lite balans!!!



Kramar i massor

2008-10-08 @ 19:23:15
http://min-reflextion.blogspot.com/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

Hej

Ja du... jag förstår dej... all denna oro detta måste betyda... Har inga ord.. men öser dej emd kramar och krafter... Du kommer att fixa detta.. dte vet jag!!

KRAM

2008-10-08 @ 20:02:29
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Lillaviola har skrivit detta:

"Spy" skiten på mig, jag hör så dåligt är utan hjärta och allmänt puckad. Kan det vara något?



Jag vill bara meddela att snart ska du få se min utmaning...

Sen du började har jag upptäckt alltför många projekt.

Undrar just om det är grannen som förstör..



KKRRAAM

2008-10-08 @ 22:43:06
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen