majsan67 - damptantsutmaning 3

japp, som sagt hade jag förberett mig för denna veckans utmaning, men då jag inte hade nåt internet på tåget hem så kunde jag inte lägga in den igår, men gör det väl nu.

Kanske har jag nu tagit mig vatten över huvudet, men detta skåp retar gallfeber på mig varenda dag.

Så vassegoa ;)

*ryyys* hemska skåp

Känner du igen kakburken E ;)
Ja, *skrapar med foten* den har faktiskt legat kvar sen du var här sist *harkel*

så vi får se, det får väl bli en hylla om dan kanske

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Lycka till Majsan!:-D. Jag sitter och funderar skarpt på hur i all sin dar du får ut de små pryttlarna längs in längst bak. Lycka till! I mean it! Kram

2008-10-06 @ 14:16:30
Micaela har skrivit detta:

asg

2008-10-06 @ 15:00:08
Dampmamma har skrivit detta:

Ähh, det där var väl ingenting!!!

Sådär ser mina skåp ut när de är nystädade....;-)Lycka till iaf, själv ska jag ta tag i min enorma hög med "inte-jätteviktiga-men-ganska-viktiga" papper, den är 42 cm hög och målet är att de ska in i pärmar. Den som spar han har...

Hoppas den lilla kryar på sig, här e vi lite småsjuka o snoriga hela bunten...

Kram

2008-10-06 @ 18:46:47

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen