37.8-graderssjukan

Japp, det finns en sån diagnos, ja numer, för jag har just uppfunnit den.

Igår kväll kom sonen o fråga om han hade feber, o jo det hade han faktiskt.
I morse så segna 4-åringen plötsligt ihop vid frukosten, och senare på förmiddan så kände jag en oroväckande kokande känsla sprida sig i kroppen.

Va faaaan, jag tog tempen på oss alla 3.
37.8 grader exakt allihop.
Hur är nu de möjligt??
Jag o sonen har inga andra symptom än feber, medans dottern hostar illa.
Jag behöver nog inte säga att jag  inte varit jättepigg idag.
Men utvecklingssamtal måste man ju likväl gå på, så kl 4 var jag på plats på förskolan, för samtal först om ena dottern o sen om nästa.

Jaja, bara beröm o rosor fick dom så det var inga pix ;)

På måndag är det dags för sonens utvecklingssamtal, men mer om det senare.

På lördag rymmer jag igen ;) fast den här gången med allas medgivande *fniss*
Jag o en väninna ska iväg på spännande saker. Några timmars bilfärd en väg, gör att vi bara MÅÅÅÅSTE stanna på hotell, ja självklart måste vi ;)

Nu måste jag minsann bädda ner mig, är varm som en tryckkokare...

(självklart hindrar inte lite feber mig från att åka på resa på lördag, jag får väl sätta på autopiloten, man har väl crouse-controll i bilen hahahaaa)

natti natti...
o kraaam alla goa vänner, min energi börjar så sakteliga återvända, och då kommer jag som ett skållat troll o terrorisserar alla bloggar igen ;)

Alla dunderkommentarer
Ulla har skrivit detta:

Godmorgon! Krya på dig!

Perlen har skrivit detta:

Vad härligt att du är på G igen trots feber.

Ha det så kul i helgen.

2008-11-21 @ 08:21:27
Anonym har skrivit detta:

Jag tassar in och önskar dig en trevlig helg och tassar ut igen.

Vicke

2008-11-21 @ 14:57:24
Linda har skrivit detta:

Trevlig helg!

2008-11-21 @ 19:48:10
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
birgitta har skrivit detta:

Terrorisera mera, vetja!!!

;-)

2008-11-21 @ 21:49:17
http://witchbitch.wordpress.com är min hemadress
Maria har skrivit detta:

Krya på dig :-) och ha en underbar helg med dina vänner..

Kram maria

2008-11-21 @ 21:57:35
http://hippamorsan.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen