Nu cyklar min 4-åring ;)

Efter en dags träning, så kan vi nu släppa taget...
Lite vingligt går det, så vi fortsätter att springa med, men långa sträckor klarar hon det själv.
Ni kan bara tänka er hur stolt hon är ;)

Hon har också bra flyt på bromsa och stanna, det går galant.
Nästa att träna på är att komma iväg själv och få fart. Men det får komma sen ;)

Här kommer hon med pappa som fick MYCKET motion igår och påstod att han gått ner 10 kg... sure...

 

Lillasyster knatade efter, men här han hon minsann tröttnat och blir förbannad och drar iväg med hockeyklubban... vår lilla älsklingskatt är ständigt i närheten ;)



Nu kom hon plötsligt på att det kan komma bilar på vägen och tvärvänder vrålandes, tittande efter katten som dök in i buskarna ... *s*


Det är väl säkert snart dags att få lite mer motion... för nog har hon redan önskemål om att komma ut o cykla.
Jag behöver måla på dagis-stolarna oxå, igår fick jag gjort en hel del, och hoppas kunna lämna dom 2 första stolarna på måndag ;)

se ya

Alla dunderkommentarer
Ewa har skrivit detta:

Vad duktig hon är dottern! Härligt att se. Minns när sonen började cykla då var vi ute en hel del. När jag nu frågar om vi skall cyklar få jag svaret att det finns ju buss ungefär.....

2008-05-03 @ 10:01:53
Agnetha Ersson Eriksson har skrivit detta:

Tack för din långa kommentar. Jag har läst en del på din blogg och tycker det är bra info du förmedlar. Ja, jag kommer att behöva ställa frågor som dyker upp till dig. Jag får en känsla av att all info om vilka rättigheter vi har får jag söka själv. Sitter och knopar ihop en ansökan om vårdbidrag till försäkringskassan.
Det känns som om vi landat nu. Det jobbigaste är nog för oss alla att omgivningen ifrågastätter min dotters diagnos. Det syns ju inte på henne och alla har en föreställning från det dom fått från filmer bland annat. Jag ska på en dags utbildning i Stockholm som handlar om barn med autism. som jag förstod av BUP så är Moa autistisk med inslag av ADHD. Hon ska börja äta ADHD mediciner.
Tack för att du finns, jag behöver allt stöd jag bara kan få nu. Stor kram till dig

Ewa S har skrivit detta:

Hej både Agneta och Majsan. När jag läste Agnetas kommentar kom jag på hur många som varit hjälpta av länken till FK om vårdbidrag. Kan du inte ta fram den? Många läser ju härinne och skulle säkert bli tacksamma och veta att den finns.

2008-05-03 @ 15:03:42
vicke har skrivit detta:

Fina bilder, då är det en stolt liten tjej nu
Vicke


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen