Flikar in med en stol ;)

Har kämpat med tredje stolen i veckan, och den blev riktigt bra, då jag bytte taktik på målningen. Det blev lite proffsigare ;I)

I morgon har jag ett skolinlägg att skriva, är riktigt förbannad. Men behöver bryta med nåt roligt känner jag.
Bjuder därför på lite stolar ;)


gosig nalle ;) pojk och flick-nalle sover kudden skäggig nalle ;) och retig mus

Nu målar jag till gårdsfesten på onsdag. Förra året blev det ju barbapapa, och barbamama.
Barbapapa och barbamama


Dom kunde använt samma sa dom, men skulle tycka det var roligtr med två nya att hänga på väggen ;)

Så klart dom ska ha nya. Jag märker väggarna på tjejernas dagis ;)

Ses i morrn


Alla dunderkommentarer
Caroline har skrivit detta:

OMG. Dom är jättesöta! I love them. Du skulle kunna öppna en egen business inom detta. :D

Ulla har skrivit detta:

Vad fantastiskt duktig du är. Du är inte bara mamma till 4 tan även konstnär! Var får du all energi ifrån? Själv är jag mamma till en 17åring och orkar knappt med mig själv L Ge mig gärna lite av din energi L

2008-05-25 @ 10:53:30
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Ja..du är skitbra!! Vad synd att jag inte ska ha fler barn för annars hade du fått ge mig en sådan i doppresent.

Skulle du inte kunna lägga upp dina alster på en hemsida? Jag skulle nog mycket väl kunna tänka mig att betala för det du gör. Och det kan nog andra också.

2008-05-26 @ 13:48:02
Lillaviola har skrivit detta:

Det bor en liten ( 1000)konstnär i dig...

Snyggt!

Hoppas att allt är bra och att du fortfarande vet vad du heter och bor...;-)

2008-05-27 @ 21:55:07
http://lillaviola.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen