en stycke stol till ;)

Nu har jag knåpat ihop en stol till.
Jag är bara så förbannad för jag får inte lacken att funka riktigt.

Det var ju som sagt klumpar i den nya burken oxå, så det blir inte bra. Ska jag behöva gå tillbaks med en burk till... suuck.

Tror nog den behöver lackas en andra gång, men jag tar med den till dagis nu på morron, så får jag i så fall ta med den hem igen i eftermiddag.

Nåja, är riktigt nöjd med stolsitsen i alla fall ;)

tjocka grisen  kär hund och katt  hästen och grodan

Ska bli underbart o se alla glada barn när det kommen en TILL ny stol ;)

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Verkligen skitcool sits =)
Du är duktig du.....
Hoppas du får en fin dag

Kramen...

Bakombrillorna har skrivit detta:

Underbar!

Vet du när jag var i Göteborg första gången (för en sådär 30 år sen) så var vi i Slottsskogen och tittade på grisarna. Där stod det en liten tjej i rosa regnställ och keps. Hon kanske var fyra år. Hon stegade rakt fram till vår busschaufför, som var en lång herre. Ställde sig bredbent framför honom, tittade upp i hans ansikte, satte händerna i sidorna och sa på den bredaste Kålle-göteborgska jag hört:

- Vetuu vâ jâ sâ ti denne griiisen däborta?
- Nej, svarade vår chaufför.
- Tjockrumpa sâ jâ!

Mmmm.

2008-05-08 @ 15:00:47
http://metrobloggen.se/bakombrillorna är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

A:
Visst blev den cool ;)
Jag kan berätta att personalen nog gilla den bäst.. *s*
barnen bråkar om den första stolen jag gjorde, med nyckelpigor ;)

Bakombrillorna:
hahahahaaaa, jamen det är ju så sant, dom ÄR ju tjockrumpor ;)

Just den stilen du beskriver låter på pricken likt min 3-åring... hon har jämt händerna i sidorna, för det mesta en arg blick, och väser... "jaaaag bestämmer".. jojo..
det ordnar sig med skridskor bara det blir is, som man brukar säga ;)

2008-05-08 @ 19:30:47
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen