vädrets goda och onda makter...

I morse va det skitfräckt på himlen.... kolsvart över halva och klarblått på andra halvan....

så sjääälvfallet var jag där med kameran igen... ;)

men först mamma svan ;)




Och så lite himmelsbilder ;)

   


Sitter nu mest o funderar på om jag ska orka ta mig till Willys o handla..... känns ju sådär lagom lockande i snöstormen :(

Men me tanke på att jag lär bli fast hemma med lilla i veckan... vore det ingen dum idé faktiskt....

nåja... får se om anfallet går över ;)



Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

Jag var inne tidigare och skrev en lång kommentar om din blogg med dina tankar o funderingar, men jag vet inte om den kom fram, jag skickade den flera gånger, fina bilder har du i denna blogg
Vicke

A har skrivit detta:

Vad med bilder du tar =)
De är verkligen jättefina.....
Hoppas allt är bra i vattenkoppshuset ;)
Ha det fint....

2008-03-24 @ 17:38:00
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Vicke:
nä tyvärr, din kommentar har inte kommit fram ... den är väl ute o far i cybern nånstans... det var riktigt eländigt på blogg.se ett tag på eftermiddan, gick inte att kommentera någon blogg alls, inte heller att skriva inlägg....
Nu blev jag ju sååå nyfiken på vad det stod i den kommentaren ju ;)

A:
Jag har fått bilder på hjärnan ;) kreativa saker, ta kort, måla och pyssla är sånt som får min hjärna att va tyst ;) nackdelen är bara att jag tokfastnar i varje nytt projekt .. haha...

Är lite segt i vattkopphuset :( hon mår inge vidare faktiskt... men det är tredje dan nu, o det bör väl vända så smått från i morgon... hoppas vi på ;)

2008-03-24 @ 18:12:55
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen