Tidig morgon ;)

Nu har jag fått bilder på hjärnan ;)

Dom håller på att greja mitt över oss, eldar och har sig, och det ryker friskt här emellanåt...

Samtidigt var det en sååå vacker soluppgång, och med röken som for förbi blev det himla fräckt...

Nu lyckades min kamera inte fånga detta fantastiska .... men det gjorde photoshop ;)

Jag vill ha en ny kamera.... o de vill gubben me..
Han vill ha en undervattenskamera..... jag vill ha en digital systemkamera...

Va sjutton ska han me en sån kamer till nu..... det är ju svinkallt ..hahah.....
Han mena förstås att han ska ta kort på tjejerna som är små delfiner, när vi är på simhallen...

Nåja... får se hur de blir me de....

Här är fina solbilder:

   



Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

Det är kul att ta bilder, dom här under är fina också
Vicke

majsan67 har skrivit detta:

man ska bara ta sig tiden oxå ;)
att ta korten går ju snabbt.... sen måste jag ju redigera me ju..... omständlig som jag är ;)

2008-03-22 @ 15:49:52
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
Dennis har skrivit detta:

Jag vill också ha en systemkamera. :) Vilken typ vill du ha?

2008-03-22 @ 16:09:33
http://www.dennism.se är min hemadress
Agnetha Ersson Eriksson har skrivit detta:

Hej Majsan!
Tack för dina inlägg på min blogg. Jag har ju som sagt var varit på "resa" med Moa så det är först nu jag kan gå in och läsa på din blogg. Vilka bra sida du har och vilka härliga texter du skriver! Vi håller ju på precis med en utredning på Moa för att se om hon har ADHD. Från början har hon varit så lessen och bara känt att det är orättvist men nu har hon börja vända. Vi har ju gått igenom den här svängen med diagnoser med min äldsta dotter. Hon är Bipolär 2 och med henne har vi jobbat med fullständig öppenhet. Nu säger Moa att hon också ska stå mer öppen med sina problem. Hon är så stark och jag önskar skolan kunde se det också. Jag har för en vecka sedan svarat skolverket på det skolan svarat på i min anmälan om att Moa blivit mobbad och inte fått den undervisning hon har rätt till. Som mina barn brukar säga "Think twice before you mess with the wrong mother."
Jag håller på att sammanställa allt det material jag ska använda i min föreläsning på onsdag. Jag ska till Stockholm och utbilda BUP personal i hur man bemöter föräldrar. Coolt va? Det finns så mycket dom kan göra för de barn som mår dåligt bara dom förstår att möta föräldrarna rätt.

Jag kommer att följa din blogg för du skriver mycket bra och tänkvärda saker. Kram Agnetha

2008-03-22 @ 17:02:03
http://metrobloggen.se/atenga är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

Dennis:
teknikfreak som jag är så har jag varit o fingrat på en hel del kameror.... vi har egentligen en bra kamera som det är, men något är helfel me den, skärpan blir inte riktigt bra.. 5.1 megapixlar är ju inte dåligt, men skulle vilja upp i 9-10 ;)
jag saknar den manuella funktionen, att själv kunna ställa in slutartid, bländare och skärpa efter motiv... har inte bestämt mig för nån särskild än ;)
får nog råna en bank först kanske ;)

Agnetha:
Jag läser både din o din dotters blogg ;) ni skriver helt underbart..
Jag är imponerad, vilken chans att få utbilda Bup-personal!!! Även om inte det gör skillnad för det som varit tungt för dina barn, så kan det göra skillnad för andra barn.
Jag kan inte heller sluta jobba för förändring, trots att det nu löst sig för mina... jag tänker på alla barn som har det lika jobbigt som mina haft, och på dom barn som kommer efter...

Kan jag hjälpa ETT enda barn till en drägligare tillvaro så är jag mer än nöjd...
Kul att du tycker om min blogg ;)

Jag kommer fortsätta läsa din oxå...

2008-03-22 @ 17:22:53
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen